9,3

Uitstekend

Zoover award

155 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Een verblijf hier voelt als een warm bad.

Marion Smorenburg, 6-7-2016

Mooie locatie en een zeer gastvrije ontvangst. Je voelt je gelijk thuis en alles is aanwezig voor een super vakantie.
    Gereisd met partner in juni 2016

Heel leuk! Zeker een aanrader!

Sonja Magnus, 6-7-2016

Alles was goed, fantastische mensen, die weten hoe ze mensen tijdens hun vakantie kunnen blij maken, en zelfs een tikkeltje meer dan dat!!
      Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig

fam. Vedder, 4-7-2016

Zeer gastvrij en behulpzaam. Een plek om helemaal tot rust te komen
        Gereisd met partner in mei 2015

Zij weten hoe een agriturismo geleid moet worden!

André en Marja Dekker, 4-7-2016

Hartelijkheid, interesse en prachtige locatie
          Gereisd met partner in juni 2016

We voelden ons heel erg welkom.

G.Groenwold, 4-7-2016

Er is geen stroom bij de tenten maar je kunt wel de koelkasten en oplaadpunten bij de toiletgebouwen gebruiken.

Steile wandeling van de tentplekken naar het hoofdgebouw. Er is een tractor met kar om je spullen van boven naar beneden te brengen.

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastisch, mooie wandel of fietstochten gemaakt.

rineke de jong, 4-7-2016

Ik vond alles goed,het enige nadeel wat ik kan bedenken is als je 's avonds uit eten wilt moet je met de auto.
              Gereisd met vrienden in juli 2014

een echte meevaller geworden!

Walter Smits, 21-6-2016

je moet houden van rust, van stilte (en van vogeltjesgekwetter). Je kan genieten van een warme gastvrijheid, die toch niet opdringerig is. En het uitzicht over de valleien is fenomenaal!

Je hebt wel een auto nodig

Super!

Sonja Magnus, 19-6-2016

Alleen maar toffe, leuke dingen ervaren! Een echte aanrader en heel leuke, lieve uitbaters die alles doen om je het zo aangenaam mogelijk te maken, en die goed ingeburgerd zijn in de streek wat leuk meegenomen is!
              Gereisd met partner in juni 2016

gastvrij en super voor kinderen & ouders!

Ellen & Dick, 14-5-2016

Bij Sopra e Sotto hebben we enorm genoten van Le Marche. Heel gastvrij, je voelt je meteen thuis. Voor de kinderen (8 en 12) ook heel fijn: door Arjen's uitgezette GPS tochten kwamen we op prachtige plekken, en de kinderen vonden het superleuk.

De ingerichte tent was uitstekend, ruim, fijne bedden & alles wat je nodig hebt....noem je dit "kamperen" ? :-)

Prachtige omgeving, breng zeker een bezoek aan Loreto, de bergen, en de zee, en geniet van het lekkere eten.

Grandi complimenti per Heleen & Arjen!

Gereisd familie in mei 2016

Heerlijk afwisselende vakantie op een droomplek!

Claartje, 11-5-2016

Heleen en Arjan zijn enorm gastvrij en stellen hun huis, landgoed en zichzelf volledig ter beschikking om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. En dat is gelukt! Een van de hoogtepunten was de wandeling met Arjan over een bergkam en 's avonds een heerlijk 3-gangendiner door Heleen geserveerd met alle aanwezige gasten. Zo ontstond al snel een familiaire atmosfeer. De appartementen zijn authentiek en knus. Elke dag hebben we anders ingevuld mede dankzij de goede tips van Heleen en Arjan. En dan is het makkelijk dat ze Nederlands zijn. Enige minpuntje was dat wij in ons appartement niet zo goed bereik hadden maar anderzijds was dat wel zo rustig. En in de keuken waar we altijd aan de tafel konden schuiven, was het bereik goed en de sfeer gezellig.
              Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.26 uit 10 op basis van 158 reviews.