Appartement Agriturismo Sopra e Sotto *****

Zoover award

161 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Pareltje in Le Marche

fam. Buis, 18-8-2016

Fantastisch om om het hele gezin na 5 jaar weer terug te keren bij Sopra e Sotto.

Arjen en Heleen zorgen voor een relaxte sfeer waardoor je je direct thuis voelt.

Prachtige mooi appartement, zeer schoon en geweldige service van Sopra e Sotto. Mooie wandelingen in Siblini gebergte gemaakt onder deskundige leiding van Arjan. Le Marche is net zo mooi als Umbrie of Toscane maar dan veel minder druk. Een prima regio om ECHT tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een camping die met liefde en passie wordt gerund.

Vervelde, 18-8-2016

Deze camping ligt in een prachtige streek. De dorpjes zijn stuk voor stuk een bezoekje waard, mooie strandjes op half uur rijden en de mogelijkheid om prachtige wandelingen te maken. De perfecte mix voor een top vakantie.

Arjan en Heleen, de camping eigenaren, zijn zeer gastvrij en zorgen voor een prima sfeer op de camping. Het toiletgebouw met koelkasten en de mogelijkheid om je tablet, iphone op te laden is schoon en modern. We hebben genoten van de kookkunsten van Heleen en onder leiding van Arjan hebben we een prachtige wandeling gemaakt.

Het waren drie heerlijke weken. Fijn om je thuis te voelen.

Ook een aanrader is de huurtent, waarvan wij drie nachten gebruik hebben gemaakt. Ook in deze tent is aan alles gedacht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Het goede, italiaanse, leven.

Mirjam Mulder, 16-8-2016

Je kan echt tot rust komen, superlieve eigenaren; prachtig huis en omgeving. Alleen een klein zwembad zou een mooie toevoeging zijn.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hartelijkheid, professie en liefde voor de plek!

Jacqueline (Zwiers), 15-8-2016

De weg naar de camping is al een hele ervaring!

200% gastvrij en dienstverlenend

paul, 15-8-2016

Geen vermaak accommodatie, maar actief camping in prachtige inspirerende omgeving

Rust, vrijheid en gastvrijheid

Marjan Neefs, 10-8-2016

Gastvrijheid van aankomst tot het vertrek. Heleen en Arjan zijn zeer enthousiast en professioneel. Wij hadden plek 1 en voor ons was dit ook plek 1!
              Gereisd met partner in juli 2016

Elke keer weer een heerlijke vakantie!

pien, 10-8-2016

Ontspannen sfeer bij sopra en sotto en de veelzijdigheid van het gebied maken dat er voor elk wat wils is in de vakantie.

We zijn nu voor de derde keer geweest, dus wat er niet goed is kunnen wij niet beantwoorden.

Rust,aandacht, alles klopt gewoon

jeannette zaanen, 9-8-2016

Alles klopt gewoon, persoonlijke aandacht.
                  Gereisd met partner in juli 2016

Prachtlocatie met ruimte en rust voor allen.

Pat Boets, 2-8-2016

Fantastische gastheer en gastvrouw. Zeer verzorgde accomodaties, zowel residenties als kampeergewijs. Geen zwembad, maar op 30 minuten van adriatische kust of stuwmeer.
                    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gastvrije eigenaren runnen de camping met passie!

Melvin en Yvette, 31-7-2016

Juli 2016

Samen (28 jaar) 2 weken bij Arjan en Heleen geweest, ruim een week op de camping wat zo goed beviel dat we besloten om nog wat langer te blijven in appartement Fiolino.

De camping is prachtig gelegen, met de auto in 30 min op het strand en in een uur in het Sibillini gebergte. Een bezoek aan deze camping leent zich prima voor mensen die houden van rust en gezelligheid op de camping, het bezoeken van leuke oude dorpjes, het strand en wandelen in de bergen.

Faciliteiten van de camping zijn goed, toiletgebouw altijd schoon. Arjan, Heleen en hun stagiairs staan klaar om je tips te geven over de omgeving, wandelingen of een restaurantje.

Met een groepje campinggasten hebben we de naburige olijfgaard bezocht, zeker een aanrader!

Appartement Fiolino is met veel gevoel voor smaak ingericht, je logeert echt in een oud appartement voorzien van de (nodige) moderne gemakken.

Wij zouden deze camping aanraden!

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.29 uit 10 op basis van 164 reviews.