9,3

Uitstekend

Zoover award

155 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Elke keer weer een heerlijke vakantie!

pien, 10-8-2016

Ontspannen sfeer bij sopra en sotto en de veelzijdigheid van het gebied maken dat er voor elk wat wils is in de vakantie.

We zijn nu voor de derde keer geweest, dus wat er niet goed is kunnen wij niet beantwoorden.

Rust,aandacht, alles klopt gewoon

jeannette zaanen, 9-8-2016

Alles klopt gewoon, persoonlijke aandacht.
      Gereisd met partner in juli 2016

Prachtlocatie met ruimte en rust voor allen.

Pat Boets, 2-8-2016

Fantastische gastheer en gastvrouw. Zeer verzorgde accomodaties, zowel residenties als kampeergewijs. Geen zwembad, maar op 30 minuten van adriatische kust of stuwmeer.
        Gereisd familie in juli 2016

Gastvrije eigenaren runnen de camping met passie!

Melvin en Yvette, 31-7-2016

Juli 2016

Samen (28 jaar) 2 weken bij Arjan en Heleen geweest, ruim een week op de camping wat zo goed beviel dat we besloten om nog wat langer te blijven in appartement Fiolino.

De camping is prachtig gelegen, met de auto in 30 min op het strand en in een uur in het Sibillini gebergte. Een bezoek aan deze camping leent zich prima voor mensen die houden van rust en gezelligheid op de camping, het bezoeken van leuke oude dorpjes, het strand en wandelen in de bergen.

Faciliteiten van de camping zijn goed, toiletgebouw altijd schoon. Arjan, Heleen en hun stagiairs staan klaar om je tips te geven over de omgeving, wandelingen of een restaurantje.

Met een groepje campinggasten hebben we de naburige olijfgaard bezocht, zeker een aanrader!

Appartement Fiolino is met veel gevoel voor smaak ingericht, je logeert echt in een oud appartement voorzien van de (nodige) moderne gemakken.

Wij zouden deze camping aanraden!

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk, genoten van streek en activiteiten.

Judith, 31-7-2016

Kleinschalig, erg goed georganiseerd. Duidelijk en ontspannen; erg prettig. Heleen en Arjan hebben zelf veel gereisd en gezien en dat toegepast in hun aanpak en organisatie dat zie en merk je.

Schoon.De koelkasten en oplaadstations waren erg fijn, was het overal maar zo. Fijn winkeltje met oa huisgemaakte jam/soep, eieren etc.

Wat er niet goed was? geen idee....het enige wat ik kan bedenken: zeep voor handen wassen.

Gereisd familie in juli 2016

Een echte aanrader, zeer sfeervol

hanskoeman, 26-7-2016

Een zeer aangenaam verblijf gehad op deze prachtige locatie. Het appartement was superschoon en smaakvol ingericht. Een fijn bed met klamboe, mooie badkamer en een ingerichte keuken maken het comfortabel en compleet. We hebben lekker op de ligbedden in de tuin gelegen en in de tub gezeten. 's Avonds branden er lampions en kaarsen rondom het huis, heel sfeervol. Heleen en Arjan kennen de omgeving zeer goed en kunnen adviseren over leuke stadjes en mooie restaurants. Wat bijvoorbeeld erg fijn was dat Arjan een op-maat-wandeling bedacht passend bij mijn conditie. Kortom, een aanrader!

'n Topper

Rieky Mathijssen, 23-7-2016

Een warm, persoonlijk welkom en een hartelijk afscheid !

Daartusen 2,5 week voluit genieten van 't verblijf op Sopra e Sotto bij Heleen en Arjan. Wat een geweldige gastheer en gastvrouw zijn deze twee mensen en wat een gezellige agriturismo met zijn sfeervolle tuin en camping in de boomgaard. Je voelt je er meteen thuis.

Elke dag hier in de Marken was anders dankzij de vele tips en info die we kregen : slenteren door mooie, hooggelegen dorpjes en steden, luieren op kleurrijke stranden met lunch in 'n (vis-)restaurantje (mosselen met rozemarijn, mmm.....), die grappige rommelmarkt in Fermo, diverse wandeltochten gemaakt op 'n route uit de outdoormap òf begeleid door Arjan (en Baloe) in de prachtige bergen van de Sibillini (wat een belevenis, zeker doen !), 'n olijfproeverij, zwemmen in stuwmeren, mooie autoroutes met stopplekjes voor 'n Italiaanse koffie of heerlijke gelato, en blij worden van al die zonnebloemen ..... velden, heuvels vol !

En op Sopra e Sotto lag 's morgens vroeg vers brood klaar, kookte Heleen een gezamelijke maaltijd (erg gezellig), bestelden we pizzastukken voor onderweg , werd fietsenhuur geregeld in vloeiend Italiaans, je pizza opgewarmd als je later thuis was, samen EK voetbal gevolgd (we waren natuurlijk voor Italië) en kletsten we bij over wat er allemaal gezien en beleefd was.... In een woord : TOP ! Wat 'n heerlijke vakantie hebben we hier gehad ! Wij kunnen Sopra e Sotto van harte aanbevelen

Puur Italië

Willemien Vaartjes-Veltink, 13-7-2016

Een mooie plek van waaruit je de de Marken in al haar aspecten kan ontdekken.
                  Gereisd met partner in juni 2016

Combi van rust, natuur en actief

Jorieke, 11-7-2016

Zoek je rust en natuur en tegelijkertijd een actieve, inspannende vakantie? Dan is sopra e sotto fantastisch. In de tuin (hangmatten en lekkere ligbedden) en hottub is het heerlijk ontspannen. In de omgeving is er veel te wandelen, klimmen, geocahcen en fietsen. Lekker eten ook in de omgeving en Arjan en Heleen zijn een fantastische gastheer/-vrouw. Er zijn alleen weinig stadjes in de buurt om urenlang door te brengen.
                    Gereisd met vrienden in juli 2014

Heerlijke vakantie op prachtige plek!

Greet van Emous, 8-7-2016

Fantastische plek om vakantie te vieren. Zowel in appartement als op camping verbleven, en bij beide is aan alles gedacht. Arjan en Heleen zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Begeleide bergwandelingen, heerlijk mee-eten, tips voor dagjes weg, alles kan, maar niets hoeft. We werden met de dag relaxter, en het was bijna moeilijk om te vertrekken.
                      Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.26 uit 10 op basis van 158 reviews.