9,3

Uitstekend

Zoover award

155 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Mooi en een rustig gebied, we komen terug!

Wanda, 26-8-2016

Arjen en Heleen doen dit met volle passie en zorgen dat de mensen het naar hun zin hebben, ik/wij voelde ons thuis en we hebben echt genoten ook vooral de rust daar...
    Gereisd met partner in augustus 2016

Bijzonder adresje.

Rint Smits, 24-8-2016

De sfeer, de vriendelijke eigenaars, prima appartement, lekker bed, geweldig uitzicht.
      Gereisd met partner in juni 2014

Topplek en -atmosfeer

Bart, 24-8-2016

Prettige atmosfeer (niet in de laatste plaats door Arjan en Heleen) met veel ruimte en prachtig uitzicht.
        Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping, prachtige streek!

Fam. van Walsem, 21-8-2016

Met onze jongens van 11 en 12 jaar hebben wij drie weken gekampeerd op deze camping. De camping is ruim opgezet in een boomgaard - prachtige plekken met veel ruimte en de nodige schaduw. Arjen en Heleen runnen hun camping met veel plezier, liefde en passie en met oog voor detail!!! Alle gasten kennen ze bij naam, voor iedereen is tijd en aandacht. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, zoals streetboulderen, Kids adventure en mee-eten. (Heerlijk!)De was wordt voor je gedaan..! Overdag is het erg rustig op de camping, zo'n beetje iedereen trekt eroper uit. Het strand is op een half uur rijden; kiezels. Iets verderop ook zandstrand, nog iets verderop zandstrand met palmbomen! We hebben ook prachtige bergwandelingen gemaakt! Knusse dorpjes en stadjes in de nabije omgeving van de camping. De geo cache maakte wandelen door de dorpjes voor de kinderen ook uitdagend! Al met al hebben we het heel fijn gehad. Het enige dat op deze camping ontbreekt, is een zwembad(je).
        Gereisd familie in juli 2016

Pareltje in Le Marche

fam. Buis, 18-8-2016

Fantastisch om om het hele gezin na 5 jaar weer terug te keren bij Sopra e Sotto.

Arjen en Heleen zorgen voor een relaxte sfeer waardoor je je direct thuis voelt.

Prachtige mooi appartement, zeer schoon en geweldige service van Sopra e Sotto. Mooie wandelingen in Siblini gebergte gemaakt onder deskundige leiding van Arjan. Le Marche is net zo mooi als Umbrie of Toscane maar dan veel minder druk. Een prima regio om ECHT tot rust te komen.

Gereisd familie in augustus 2016

Een camping die met liefde en passie wordt gerund.

Vervelde, 18-8-2016

Deze camping ligt in een prachtige streek. De dorpjes zijn stuk voor stuk een bezoekje waard, mooie strandjes op half uur rijden en de mogelijkheid om prachtige wandelingen te maken. De perfecte mix voor een top vakantie.

Arjan en Heleen, de camping eigenaren, zijn zeer gastvrij en zorgen voor een prima sfeer op de camping. Het toiletgebouw met koelkasten en de mogelijkheid om je tablet, iphone op te laden is schoon en modern. We hebben genoten van de kookkunsten van Heleen en onder leiding van Arjan hebben we een prachtige wandeling gemaakt.

Het waren drie heerlijke weken. Fijn om je thuis te voelen.

Ook een aanrader is de huurtent, waarvan wij drie nachten gebruik hebben gemaakt. Ook in deze tent is aan alles gedacht.

Gereisd familie in juli 2016

Het goede, italiaanse, leven.

Mirjam Mulder, 16-8-2016

Je kan echt tot rust komen, superlieve eigenaren; prachtig huis en omgeving. Alleen een klein zwembad zou een mooie toevoeging zijn.
              Gereisd familie in augustus 2016

Hartelijkheid, professie en liefde voor de plek!

Jacqueline (Zwiers), 15-8-2016

De weg naar de camping is al een hele ervaring!

200% gastvrij en dienstverlenend

paul, 15-8-2016

Geen vermaak accommodatie, maar actief camping in prachtige inspirerende omgeving

Rust, vrijheid en gastvrijheid

Marjan Neefs, 10-8-2016

Gastvrijheid van aankomst tot het vertrek. Heleen en Arjan zijn zeer enthousiast en professioneel. Wij hadden plek 1 en voor ons was dit ook plek 1!
                    Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.26 uit 10 op basis van 158 reviews.