Appartement Agriturismo Sopra e Sotto *****

Agriturismo Sopra e Sotto
9,3

Zoover award

161 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Prachtige plek, veel rust en ruimte.

Petra Nabben, 28-8-2016

Heel schoon sanitairgebouw. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Thuis komen

Gonny Sleurink, 27-8-2016

Je voelt zooo welkom.

Je moet een smal weggetje af voor je bij de camping komt

Gereisd met partner in oktober 2014

Fantastische camping in een prachtige omgeving

peter kleiweg, 27-8-2016

Goed:

- De ligging in een prachtig dal is uniek.

- Geweldig gemotiveerde eigenaren met een aanstekelijk enthousiasme

- De centrale plaats van de camping is in de keuken van de super gastvrije eigenaren

- Wandelroutes zowel georganiseerd als op eigen gelegenheid met goede beschrijvingen

- Interessante excursie naar olijfgaard georganiseerd door eigenaren

- Goed en schoon sanitair

- Oplaad mogelijkheid telefoons/tablets/lampen in sanitair

- Per tent ruimte in openbaar koelkast beschikbaar

Minder goed

- De weg er naar toe is stijl en van gravel, niet geschikt voor caravans ( maar daardoor wel op een unieke locatie)

- Geen electriciteit bij de tent is iets om van te voren als gast rekening mee te houden

Gereisd met partner in augustus 2016

Pracht paradijsje

Cheriel, 27-8-2016

Het gebouw en de heerlijke tuinen met hangmatten en schommelstoelen en -banken en het fantastische uitzicht.

Het diner bereid door de gastvrouw en gastheer met de andere gasten was heerlijk en gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Vakantie ten top!

sandra timmer-kuijer, 27-8-2016

Wij hebben op de camping gestaan, niet in de appartementen, maar wat een mooie omgeving, ruime plaatsen en een super schoon sanitairblok. Arjan en Heleen zijn ontzettend gastvrij en staan altijd klaar voor tips of hulp. Camping is heel rustig en heeft geen zwembad, echter de activiteiten van Arjan maken veel goed. Klimmen op de stadsmuren, de kidsadventure, onze kinderen vinden het geweldig! Ligging is prachtig met mooie oude dorpjes en schitterende natuur waar Arjan verschillende wandelingen heeft uitgezet die je ook zonder begeleiding kunt lopen. Wij zijn er al voor de vierde keer geweest en dat hebben we nog nooit eerder gedaan!

Kortom een superlocatie met de meest gastvrije eigenaars van Italië, een echt paradijs!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige locatie!

Wilma Hulshof, 27-8-2016

Heel fijn om een plank in een koelkast te hebben zodat je altijd koud bier hebt en zoniet dan koop je het bij Heleen.

Heel kindvriendelijk waardoor ook wel eens lawaaierig. Leuke trips in de omgeving, goeie info.

De kamers kan ik niet over oordelen, wij hebben gekampeerd maar het zier er heel aantrekkelijk uit.

Wij waren er in de zomer van 2013.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi en een rustig gebied, we komen terug!

Wanda, 26-8-2016

Arjen en Heleen doen dit met volle passie en zorgen dat de mensen het naar hun zin hebben, ik/wij voelde ons thuis en we hebben echt genoten ook vooral de rust daar...
                Gereisd met partner in augustus 2016

Bijzonder adresje.

Rint Smits, 24-8-2016

De sfeer, de vriendelijke eigenaars, prima appartement, lekker bed, geweldig uitzicht.
                  Gereisd met partner in juni 2014

Topplek en -atmosfeer

Bart, 24-8-2016

Prettige atmosfeer (niet in de laatste plaats door Arjan en Heleen) met veel ruimte en prachtig uitzicht.
                    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie camping, prachtige streek!

Fam. van Walsem, 21-8-2016

Met onze jongens van 11 en 12 jaar hebben wij drie weken gekampeerd op deze camping. De camping is ruim opgezet in een boomgaard - prachtige plekken met veel ruimte en de nodige schaduw. Arjen en Heleen runnen hun camping met veel plezier, liefde en passie en met oog voor detail!!! Alle gasten kennen ze bij naam, voor iedereen is tijd en aandacht. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, zoals streetboulderen, Kids adventure en mee-eten. (Heerlijk!)De was wordt voor je gedaan..! Overdag is het erg rustig op de camping, zo'n beetje iedereen trekt eroper uit. Het strand is op een half uur rijden; kiezels. Iets verderop ook zandstrand, nog iets verderop zandstrand met palmbomen! We hebben ook prachtige bergwandelingen gemaakt! Knusse dorpjes en stadjes in de nabije omgeving van de camping. De geo cache maakte wandelen door de dorpjes voor de kinderen ook uitdagend! Al met al hebben we het heel fijn gehad. Het enige dat op deze camping ontbreekt, is een zwembad(je).
                    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.29 uit 10 op basis van 164 reviews.