Appartement Agriturismo Sopra e Sotto *****

Agriturismo Sopra e Sotto
9,3

Zoover award

161 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Heerlijk rustige plek, veel activiteiten mogelijk

Rinco, 8-10-2010

We hebben de 10 heerlijke na-zomer-dagen gehad bij Sopra e Sotto. Het ligt prachtig in de heuvels, met zowel zee als bergen op een half uur afstand. Op elke heuveltop ligt er weer een volgend klein oud stadje om te bezoeken, met historische gebouwen, pleinen en straten, en natuurlijk restaurantjes en kofiebarretjes.

Naast eens een dagje 'hangen' met een boekje zijn we elke dag op pad geweest voor wandelingen of bezoekjes aan stad of strand. De wandeling door een bergkloof naar het San Leonardo kerkje was onze favoriet.

De appartementen (we hebben ze allemaal even mogen bekijken) zijn stuk voor stuk leuk ingericht. We zaten in het grootste appartement met een eigen dakterras. Maar ook rondom het gebouw zijn er overal leuke plekken om in de zon of in de schaduw te zitten.

Gastheer en -dame Arjen en Heleen hebben ons verblijf aangenaam gemaakt. Goede tips, leuke gesprekken en lekker mee-eten. En hond Baloe was een extra vreugdefactor.

Een aanrader!

Sonja en Rinco, Baarn

Gereisd met partner in september 2010

Sopra e sotto is om ondersteboven van te raken!

m.d. de Bos, 23-7-2010

Hele mooie locatie om in een groene en rustige omgeving een ongerept gebied wandelend te verkennen, een mooi verstild dorpje te bekijken en heerlijk te genieten op het zandstrand ca. 35 km verderop! En niet te vergeten, heerlijk te eten, te lezen, kortom, bij te komen.
Gereisd met partner in juni 2010

Mooie plek voor jong, oud, rustiek en actief

fam. Koomen, 6-6-2010

Een heerlijke week op een heerlijke plek. Het appartement was voor ons gezin met drie jonge kinderen prima bemeten. Ook de omgeving in wijdere zin was meer dan de moeite waard. Leuke en onverwachte dorpjes en stadjes, vriendelijke mensen en veel mogelijkheden voor wandelen.

Bij terugkomst bij Sopra e Sotto lagen de hangmatten al wiegend op ons te wachten. Een plek om terug te komen en dan ook de mogelijkheden voor het fietsen te gaan verkennen. Doordat de (gastvrije) gastheer en -vrouw de omgeving goed kennen ga je snel en goed geïnformeerd op pad zodat je optimaal van je vakantietijd kunt genieten. Bijzonder is dat de gastheer een ervaren en veelzijdig buitensportinsctructeur is en boeiende buitensportarrangementen kan verzorgen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Verrassende mooie vakantieplek!

E. Hofhuis, 15-5-2010

In de meivakantie een week doorgebracht in een appartement van "Sopra e Sotto". We hebben genoten van de gastvrijheid van Arjan en Heleen, het sfeervol ingerichte appartement en de ruimte eromheen. De authenticiteit van Le Marche heeft ons hart gestolen. Wat een prachtig afwisselend landschap en wat is het heerlijk om 's avonds weer in "Sopra e sotto" thuis te komen..... De eigenaren geven goede informatie over de omgeving en hebben voor ons gereserveerd in de lekkerste restaurantjes. We wensen Arjan en Heleen heel veel succes en komen graag terug.
Gereisd met partner in april 2010

Rust en ruimte, maar ook actie. Een aanrader!

A. Snoek, 29-4-2010

Een week doorgebracht in Sopra e Sotto. Een week weg van alle drukte in een fantastische omgeving. Het appartement was prima: sfeervol ingericht, ruim, een apart slaapgedeelte, schoon en met een volwaardige keuken. De gastvrijheid van Heleen en Arjen is hartverwarmend. Vanuit de hangmat heb je een geweldig uitzicht over stadjes en bergen. Maar wie actief wil zijn, kan mee doen aan allerlei outdoor-activiteiten. Een ideale combinatie.

We zijn nu het voorjaar geweest, maar komen zeker alle jaargetijden meemaken.

Gereisd met partner in april 2010

Nieuwe eigenaren

Redactie Zoover, 15-2-2010

Sinds 1 december 2009 heeft deze accommodatie nieuwe eigenaren, het Nederlandse stel Heleen en Arjan. Zij hebben voor de zomer van 2010 plannen om naast de appartementen ook een camping te starten en buitensportactiviteiten te organiseren. Zie voor meer informatie het tabblad 'Appartement info' op deze pagina.
        Gereisd alleenreizend in januari 2010

Fantastische plek

ank strampel, 12-1-2009

Een Fantastiche plek in een oorverdovende stilte.

Een warme deken mede door de gastheren.

Het koken en verwerken van het varken was een mooie ervaring die het agritourisme benadrukt.

Alles uit eigen tuin en kippenhok.

Veel ervaring opgedaan voor wat betreft het maken van pate,fond,roken van vlees,inmaken,worsten maken en natuurlijk prachtige maaltijden bereiden.

Ook trips maken in de omgeving maakt deze plek nog eens aanbevelens waardig.

Ank Strampel

januari 2009

Gereisd met vrienden in januari 2009

Super onthaastend, relaxed, rust en natuur

Christel Vandermaelen, 9-1-2009

Een plek om te voelen wat we allemaal missen in de alledaagse hektiek. Hier stroomt alle stress spontaan uit je lijf en kom je weer tot rust, in verbinding met aarde en kosmos. Enerzijds back to basics, maar wel in een appartement met alle comfort, smaakvol in gericht. Je voelt je er meteen thuis (mede dankzij de gastheren).
        Gereisd met partner in augustus 2008

Sfeervol, uniek, ontspannend, zeer gastvrij

Kim, 9-1-2009

Ik heb tijdens twee seizoenen een bezoek gebracht aan l'abbraccio: tijdens de winter met de laaghangende zon schijnend op het prachtige uitzicht. Wat me bijzonder opviel was de hoorbare stilte en de rust die hiervan uitging! Tijdens de zomer ervoer ik er een bonte verzameling van geuren (o.a. van de vijgen en perziken) en de daarbij behorende smaken. Beide bezoeken leverden me veel energie op (en het doel om vooral weer terug te komen op korte termijn..).
        Gereisd met vrienden in augustus 2008

Wat een rust, heerlijk bijkomen

de Nekker, 5-1-2009

Een heerlijke plaats om tot rust te komen, leuke, zorgzame gastheren.
        Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.29 uit 10 op basis van 164 reviews.