9,3

Zoover award

156 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in het Nederlands

Gastvrij en beeldschoon

Jos en Krista, 20-8-2017

Arjan en Heleen zijn hartelijk en supergastvrij. We hebben hier een fantastische tijd gehad! Op de camping is aan alles gedacht, de omgeving is geweldig, ook voor Bourgondiërs en cultuurliefhebbers. Een pareltje!
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer relaxte en gastvrije camping.

Lianne & Marcel, 14-8-2017

Sfeervolle camping met vriendelijke, enthousiaste en gastvrije eigenaren. Het leuke is dat er outdoor activiteiten georganiseerd worden. Maar er zijn tal van mogelijkheden om je verders nog te vermaken. Van geo-catch tochten die zij zelf uitgezet hebben, fiets- of wandeltochten met duidelijke beschrijvingen, bezoek aan een olijf-fabriekje of mooie stadjes. Ook hebben Heleen en Arjan altijd goede tips voor de lekkerste restaurantjes.

De camping ligt prachtig, is lekker rustig en het publiek wat er komt relaxed. Wij zijn er nu 3 keer geweest, en zal niet de laatste keer zijn. Dat wil wat zeggen.

Gereisd familie in augustus 2017

Voor het ultieme vakantiegevoel: Sopra e Sotto!

Ariadne Vogel, 5-8-2017

Houd je van rust, natuur, Italië, de Marken, camperen, glamping (wij zaten in de tipi en dat was top!) of een verblijf in een appartement, zon, zee, strand, de bergen, hiking, actief zijn, ultieme rust, krekels, heerlijk eten, fantastische olijfolie, wijnen, pasta's, pizza etc etc etc ga dan naar Heleen en Arjan!

We zijn een aantal jaren geleden bij toeval bij hun terecht gekomen en vierden toen onze eerste vakantie in een safaritent, grandioos! Daarna opnieuw enkele keren teruggekomen, huurtent, appartement, een keer met eigen tent, en deze keer de tipi! In 1 woord fantastisch! Voor ons bleek 2 weken tekort. Dus wij komen weer terug😃

Het is even een flink stuk autorijden maar met een overnachting is dat prima te doen! Onze dochter hebben we halverwege de vakantie in Ascona op het vliegtuig gezet en dat is veel sneller (totale reistijd 6 uur) maar dan kan je niet al dat Italiaanse lekkers mee terug naar huis nemen.

Kortom wij houden van deze plek en dit heerlijk stel mensen!

Gereisd familie in juli 2017

Kamperen zoals kamperen hoort te zijn!

Fam. Peters, 26-7-2017

Arjan en Heleen zijn ontzettend gastvrij! Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wij kampeerden hier met 5 van onze kinderen in de leeftijd van 14 tot 21 jaar en we hebben ons prima vermaakt. Wandelen, strand, stuwmeer, wielrennen en natuurlijk heerlijk eten. Arjan en Heleen kunnen veel tips geven voor leuke restaurantjes in de omgeving. Je moet wel de auto pakken als je wat wilt ondernemen maar wij vonden het juist leuk om door de omgeving te toeren. De campingplaatsen zijn fantastisch. Wat opvalt is vooral de rust, ook als de camping helemaal vol is. Het sanitair is goed en schoon. Het brood is heerlijk. Al met al een aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch!

Paul en Marca, 10-7-2017

Wat een heerlijke- en rustige camping. Je hoort alleen de vogels zingen.

Arjan en Heleen zijn erg vriendelijk en niets is ze teveel. Je kunt in deze omgeving alle kanten op; strand, bergwandelen (er zijn diverse wandelingen in de omgeving maar 1x per week organiseert Arjan een mooie wandeling), leuke plaatsen bezoeken (cultureel maar ook een leuke markt). Ook een dag lekker luieren op de camping is geen straf. Er zijn 2 tubs waarin je heerlijk verkoeling kunt vinden en ook 2 lekkere koude douches.

Sanitair is prima. Een keer per week kookt Heleen een heerlijke maaltijd waarvoor je je kunt opgeven. Is erg gezellig.

Ook weten ze heel leuke adressen om lekker te lunchen of dineren.

Al met al gewoon een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in juni 2017

Een fijne vakantieplek met veel mogelijkheden.

Hans en Gerry, 8-7-2017

Je voelt je enorm welkom bij Heleen en Arjan. Ze zijn gastvrij en geven desgewenst uitgebreide informatie over de mogelijkheden in de omgeving, of het nu gaat over outdoor, markten, steden, restaurants, etc. Ze hebben oog voor detail qua inrichting van de appartementen, hun terrein, maar ook voor de gasten!

Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad en zullen zeker op deze plek terug komen.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek om te zijn.

Ben en Willemien, 7-7-2017

Voor de derde keer op rij een heerlijke tijd doorgebracht bij Sopra e Sotto. Heleen en Arjen slagen er in je helemaal thuis te laten voelen in de mooie omgeving van Montelparo. Waar nodig geven ze je advies over te ondernemen activiteiten. En... ze kennen de beste eetgelegenheden.

We komen graag nog een keer terug.

Heerlijk

Richard en Marjanne, 4-7-2017

"Op zoek naar kleine, rustige campings uitgekomen bij Sopra e Sotto, bij Heleen en Arjan.

In een prachtige, groene streek een heerlijke, landelijke, kleine camping op een groot terrein waar kamperen is zoals het hoort te zijn: één met de natuur.

Voeg daarbij de hartelijkste ontvangst die je je wensen kan, geweldig schoon sanitair, heerlijke jam en wijn en je verblijf duurt plotseling dagen langer dan je van plan was.

En wees eerlijk waar wordt je door zowel gastvrouw en gastheer uitgezwaaid tot je helemaal uit zicht bent? We kunnen alleen maar hopen dat alles blijft zoals het nu was. Heel veel dank."

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek in een prachtige omgeving

Irma en Evert, 6-6-2017

De ligging is ideaal. Het ligt precies tussen en vlakbij de Adriatische kust en de het natuurpark Monti Sibillini (hoge bergen met toppen van c.a. 2500 m). Kortom je kunt er prachtig wandelen in de bergen en genieten van zee en strand. Verder kun je er veel oude en gezellige plaatsjes bezoeken. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en erg schoon. De campingplaatsen zijn ruim en rustig met zon en schaduw. De appartementen zijn compleet en sfeervol ingericht. Arjan en Heleen zijn erg aardig en zorgen dat je je thuisvoelt. Ze hebben veel tips en denken met je mee.

Er zijn geen minpunten behalve dat de tijd er te snel lijkt te gaan.

Een echte aanrader, we gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig terrein met comfortabele accomodatie

Irene Albers, 5-6-2017

Verschillende type accommodatie (eigen tent, safari-tent en appartement), in een mooie omgeving met enthousiaste, open eigenaren. Veel wandelmogelijkheden, dichtbij en iets verder weg.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto scoort een 9.27 uit 10 op basis van 159 reviews.