Bed and Breakfast Villa Bionda (+ minicamping) ****

Bed and Breakfast Villa Bionda (+ minicamping)
Villa Bionda (+ minicamping)
9,1

54 reviews over Bed and Breakfast Villa Bionda (+ minicamping) in het Nederlands

Beste en leukste plek ever

Leon simonse, 12-8-2016

Super mooie bb in het mooie montefiore Dell aso

Dank je Tommy en Ilse

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Psssst.... niet doorvertellen. Een tóp plekkie!!

Sonja Ridderbeks, 8-12-2014

Afgelopen zomer een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen op de camping bij Tommy en Ilse. Wat een lekkere plek en wat is alles súper verzorgd; schoon sanitair, een heerlijk zwembad met voldoende ligstoelen en desgewenst schaduw, mooie kampeer plekken met prachtig uitzicht. Een héél gezellige bar met een fijn groot terras vanwaar je ook weer heel mooi uitkijkt over de heuvels. Op loopafstand van het gezellige dorpje en allemaal gezellige mensen. Tja...wat wil je nog meer??? Tommy en Ilse, wij denken nog steeds terug aan een heerlijk vakantie en hopen zeker nog eens terug te mogen komen!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prachtige camping, perfecte locatie!

Stan en Sandra, 10-11-2014

Wat een heerlijke, mooie camping! Ligging perfect met fantastisch uitzicht. Tommy, Ilse, Bert en Ineke zijn geweldige mensen. Hebben het helemaal voor elkaar.

De camping ligt op 10 minuutjes van diverse strandjes en de bezienswaardigheden (ook in nabije omgeving) in De Marken zijn top!

Wij komen nooit 2x op dezelfde plek, maar deze camping maakt wel een hele goede kans op nog eens een bezoekje!

Veel plezier in seizoen 2015!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische camping met schitterend uitzicht!

Sandra, 24-10-2014

De camping is een fantastische plek om een rustige vakantie te vieren. Het is heel schoon en van alle camping gemakken voorzien. Door de geringe hoeveelheid plaatsen heb je de camping en het zwembad op sommige dagen voor jezelf. Het uitzicht is onbeschrijfelijk mooi! De berg waar de camping en B&B op ligt is steil en heeft een aantal spannende bochten. Tommy en Ilse doen alles om het iedereen super naar de zin te maken. Er zijn op verschillende avonden mogelijkheden om gezamenlijk te eten. Erg gezellig en BBQ was heel lekker. De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, het zwembad is fantastisch. Bar met zelfbediening is super, ijsjes, chips en drankjes kun je zelf pakken met een turf systeem.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastische plek

Alex, Renate en Dominique, 16-10-2014

Wij hebben 3 weken op de mini-camping gestaan en ontzettend genoten.

Genoten van de prachtige omgeving, van de gastvrijheid van Tommy en Ilse, van het heerlijke terras, van de gezellige avonden, van onze dochter die de tijd van haar leven had, enz. Kortom, wij hebben een super vakantie gehad en komen en zeker terug!

Super plekje in Le Marche

famHogenboom, 12-10-2014

Mooie mini camping (7 campingplekken) en B&B (4 kamers) in het schitterende le Marche. Ilse en Tommy hebben hier een fantastisch plekje gecreëerd. Wij hebben samen met onze kinderen (3 jongens van 4, 7 en 10 jaar) drie fantastische weken gehad op Villa Bionda afgelopen juli/augustus.

Ruime campingplekken met magnifiek uitzicht over het prachtige heuvellandschap, schoon sanitair, gezellige pizza- en BBQ avonden met de andere gasten, schoon en groot genoeg zwembad, 20 autominuten van de kust, heerlijke loungebanken met wederom dat uitzicht, mooie zonsondergangen, gezellige avonden aan Tommy's bar, potjes Sequence (volgend jaar winnen de meisjes), dorpsfeesten (aanschuiven aan lange tafels tussen de lokale bevolking) en genoeg kameraadjes voor onze jongens (1 tip; een tijdslot op de gameroom).

Heb je zin in een sociaal praatje dan kan dat, geen zin in? Dan is er ruimte genoeg op deze mooie plek om je terug te trekken.

Geweldige plek

Jan Jansen, 10-10-2014

Een geweldige plek met prachtig uitzicht. De eigenaars hulpvaardig en niets is te gek om het je naar de zin te maken. Ook organiseren zij gezellige avond en met heerlijk eten.De kamers schoon er ontbreekt niets. Het dorp monte fiore is dichtbij je hebt geen auto nodig. Heerlijk ijs en een gezellige bar met prachtig uitzicht, waar de dorpelingen zelf ook graag zitten.
Gereisd met partner in juli 2014

Echt helemaal super

Juran, 10-10-2014

Wij hebben echt een topvakantie gehad BB Villa Bionda. Alles wat je nodig hebt is aanwezig; prachtige kamers met prima voorzieningen, heel gezellige mensen, lekker eten en ook de kinderen vermaken zich er prima met alle andere kinderen. Ook de service van Tommy en Ilse kan niet beter!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke plek

Marcel, 10-10-2014

Afgelopen zomer voor de tweede keer bij villa Bionda gekampeerd . Het was weer net als vorig jaar in 1 woord heerlijk. Twee weken lang genieten van het uitzicht, rust, eten en gastvrijheid ! 2015 is alweer geboekt ;-)

Absolute aanrader.

Karin Abspoel, 1-9-2014

Het is een gezellige ontspannen plek waar je heerlijk tot rust komt overdag en waar de avond reuze gezellig is met een muziekje erbij. De service is echt prima, wij zaten in de B&B, de kamers zijn ruim genoeg, mooie badkamers en goed gevulde koelkast en heerlijk vers brood elke dag. Wij komen zeker weet terug. Kan er een lang verhaal van maken. Wij hebben de afgelopen weken een hele fijne vakantie gehad in dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Bionda (+ minicamping) in Montefiore dell'Aso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Bionda (+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Bionda (+ minicamping) scoort een 9.1 uit 10 op basis van 55 reviews.