Camping Podere Sei Poorte (Glamping) ***

Camping Podere Sei Poorte (Glamping)
Podere Sei Poorte (Glamping)
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Podere Sei Poorte (Glamping) bij:

358 reviews over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in het Nederlands

Heerlijke camping

Marjo, 19-9-2017

Eind aug./begin sept. 2017 een aantal dagen op deze camping geweest. We werden al gelijk welkom geheten met een drankje. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Superleuk! We hebben eigenlijk niets gemist tijdens onze vakantie en dit was veruit de beste camping van de 7 campings die we tijdens onze vakantie hebben aangedaan (met camper). Ik begrijp de negatieve reacties niet van sommige mensen. Het zwembad was hartstikke schoon. Het restaurant en de bediening waren helemaal ok, absoluut geen klagen. We hadden altijd een warme douche, op welk tijdstip van de dag we ook gingen douchen. Bovendien: de douchen waren inderdaad niet nieuw, maar altijd schoon! We vonden het restaurant helemaal niet duur en ook het verblijf (iets meer dan 20 euro per dag) ook helemaal ok. Dus al met al: een absolute aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Rustgevend

Marcel en Petra van Bemmel, 17-9-2017

Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest, en het was weer super genieten.

Wanneer je rust zoek kan je die hier vinden, het gaat hier er zo gemoedelijk aan toe dat je echt kan genieten.

Om de dag kan je voor een leuke ontspannen avond aanschuiven aan de tafel bij Sietske die dan weer heerlijk gekookt heeft, en ons verwend met lekker eten.

En je maakt dan kennis met de andere camping gasten, wat voor mijn man altijd weer moeilijk weggaan is, tot Hans er genoeg van heeft en zegt welterusten iedereen, dan gaat hij pas weer terug naar de caravan.

Zo is ook onze zoon overgekomen met zijn meissie en ook die hebben deze week heerlijk genoten van alles wat hier is, en van elkaar.

Hij zei; kan jij niet zo leren koken, want gesmuld heeft hij.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Ongekende gastvrijheid

Esther, 16-9-2017

Een prachtige camping met schitterende vergezichten op de omliggende heuvels. Vooral als de zon erop staat is het een plaatje. Wij logeerden in een safaritent, wat ons zeer goed bevallen is. Zeer luxe en netjes. Het zwembad en de rest van de faciliteiten (trampoline, schommels, wasmachine) zijn dikke prima. Alles wat je mag verwachten op een camping. En dan komt er nog bij dat je heerlijk op het terras de hele dag je drankjes kan bestellen en je niet elke keer hoeft af te rekenen. Tevens kan je er 3 avonden in de week heerlijk eten. Ook de broodjes service is ideaal. Mede omdat de dichtstbijzijnde supermarkt min 10 min rijden is. Voor alles moet je idd wel even in de auto stappen, maar dat wisten we en was voor ons geen enkel probleem. Als je op zoek bent naar rust maar wel voldoende plezier voor kleine kinderen dan is deze camping perfect. Binnen een half uurtje rijden sta je op het strand. Rest mij nog te zeggen dat niet alleen de camping zelf, de omgeving en de stranden ons een fijne vakantie heeft bezorgd, maar vooral de ongekende gastvrijheid van de eigenaren en al het personeel. Alles werd in het werk gesteld om het ons en de kindjes naar de zin te maken. Niks was teveel gevraagd. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima ontspannen in fantastische omgeving

Fam. Mullink, 14-9-2017

Camping ligt in prachtig heuvelachtig gebied waar geen massatoerisme is. Als de routebeschrijving wordt gevolgd is de camping goed te bereiken (20 min.) vanaf de snelweg. Om de paar jaar bezoeken wij deze camping en iedere keer zien we weer veranderingen en verbeteringen t.o.v. de voorgaande bezoeken. De camping straalt geen "luxe" uit. Dat is ook niet wat wordt nagestreefd. Wel zien wij dat de basis voorzieningen (warm en koud water, zwembad en ook elektra) op verwacht niveau zijn.

Op de camping is het heerlijk vertoeven en 's-avonds is het op het terras gemoedelijk met goed eten (Italiaans). Aan te bevelen is om deel te nemen aan de diners en zondag brunch. Dit levert ongedwongen gezellige avonden op met kennismaking met veel verschillende mensen. Dat is ook wat mede wordt nagestreefd. Daarnaast zijn er in de omgeving verschillende prima kleine Italiaanse restaurantjes.

Voor ons zeker niet de laatste keer dat we deze camping bezoeken

Gereisd met partner in september 2017

Ontspannen, rustig en mooi!

Marc & Wendy, 13-9-2017

Na een lange rit kwamen wij aan in het gebied. De wegen werden hobbelig, de hellingen steiler, was voor mij als beginnend bestuurder een mooi avontuur. Achteraf bleek de navigatie een lastig weggetje uitgekozen te hebben alszijnde snelste. Als je de borden volgt van de camping (P6P) is die weg een stuk makkelijker, vooral met caravan erachter.

Eerste indruk van de camping was positief. Uitleg onder het genot van een welkomstdrankje, goed geregeld! Wij mochten zelf een kampeerplek uitzoeken, hadden keuze genoeg in mooie (grote!) plekken zo in het laagseizoen. Veel privacy. Sanitair gebouwtje dichtbij en meer dan prima. Altijd warm water gehad (en toiletpapier!).

Wij zijn vakantiegangers die voornamelijk de hele dag op pad zijn, dus verder weinig van de fasciliteiten gebruik gemaakt. Hebben twee uurtjes bij het zwembad gelegen, mooie bedden en fijn zwembad met prachtig uitzicht!

Brood op bestelling is handig, echter niet als je het vergeet.

Al met al prima verblijf gehad :)

Ooit goed geweest misschien

Den Braven, 11-9-2017

Het meeste is hier al benoemd. Het kan er leuk zijn, als je daar zélf voor zorgt. Verwacht niets van de camping. Voor hen is alles gericht op omzet maken.

Onhandige en onervaren studentjes doen hun best maar het is een stuurloos schip. Zowel de voorzieningen als de horeca en de gasten begeleiding. Ze doen maar wat.

En frisse wind is het minste wat hier nodig is want dit is voor de eigenaren een bedrijf, en zeker niet hun passie. Jammer!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke camping

Fam. Ten Veen, 10-9-2017

Camping ontvangst was aangenaam, in alle rust onder genot van een drankje wordt alles duidelijk uitgelegd. Mensen nemen hier duidelijk de tijd om het je naar je zin te maken. Geen mega hos camping maar allemaal wat kleinschaliger met heel grote campingplaatsen, waardoor je ook wat meer verbonden voelt met de natuur. Kraantje op iedere plek aanwezig Sanitair goed en kleinschalig altijd dichtbij je plaats. Animatie was leuk, kids kunnen zelf invloed uitoefenen op het programma, voor grote kids (14+) is het misschien wat weinig uitdagend.

Restaurant op de camping a la carte was van een goed niveau, blijft toch altijd heerlijk het Italiaanse eten... Dan nog de pasta avond en pizza avond, ook van een heel goed niveau en het leuke is dat je kleine beetjes van van alles eet. De brunch op zondag met bubbels is ook een aanrader!

Omgeving prachtig, veel te doen, mooie stadjes en leuke routes om te rijden. Excursie voor wijn en truffel proeverij waren ook leuk om mee te maken. Kust een half uur rijden, kleine supermarkt 10 min. grotere omstreeks 30 min.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verrassend heerlijk!

Paulus Boeren, 9-9-2017

Prachtige ligging, ruime en luxe safaritent, heerlijke keuken, gezellig terras en geen overmatige animatie activiteiten.

De Nederlandse eigenaren hebben een perfecte combinatie gecreëerd van Italiaans karakter en Hollandse comfort. Veel bewondering voor de mooie gerechten uit de keuken, tegen een zeer redelijke prijs, begeleid met heerlijke wijnen of een NL witbiertje van de tap. Rustige plek, goed zwembad en genoeg te doen in de omgeving. Alles op een half uurtje plus rijden. Stand, historie (Urbino), wijnhuizen, sportactiviteiten, etc. Wij vonden een week veel te kort en gaan beslist terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige plek

Fam. Bosma, 8-9-2017

Wij hebben hier van 25/8 tot 4/9 een lodgetent gehuurd en dat is ons goed bevallen. Camping ziet er netjes uit en heeft voor zo'n kleine camping best veel faciliteiten. Zwembad was in de periode dat wij er waren schoon en met helder water. Tent bevond zich op terrein B op een ruime plek en met mooi uitzicht. Aan de buitenkant waren de bandjes voor de ramen kapot, maar dit was prima opgelost zodat je de boel wel open kon zetten. Tent heeft ook veel te verduren in dit klimaat en door sommige kampeerders die het niet zo nauw nemen met de eigendommen van een ander. Goede bedden, schoon sanitair en wij hadden een veranda in de schaduw. We hadden een tarpa meegenomen, maar die hebben we niet nodig gehad. Omgeving is fantastisch en wij hebben veel uitstapjes gemaakt. Urbino, San Leo, San Marino, Gradara en de stranden van Fano, Pesaro en Marotta. En niet te vergeten de uitstapjes naar de wijnboeren. De wijnproeverijen zijn zeer uitgebreid en met lekkere hapjes en pasta. Allemaal goed te berijden op een half uur tot een uur afstand. Wegen zijn prima, alleen van Pesaro naar camping zitten er voor Nederlandse begrippen een paar slechte stukken tussen maar nog steeds prima te doen. ( Tip rij de Strada panoramica adriatica en dan bij Gibas even lunchen.) Eigenaren en personeel zijn zeer gastvrij en het eten heerlijk. Goed idee om naar Italiaans gebruik met z'n allen aan lange tafels te eten en de WiFi even uit te zetten Het was erg gezellig en ongedwongen. En mocht je dat niet willen dan waren er ook nog aparte tafels waar je kon zitten. Het hotelsysteem vonden wij erg prettig en de prijzen zijn lager dan in Nederland. Kortom wij zijn zeer enthousiast en komen zeker hier weer terug.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig mooi en ontspannen

van den Berg, 7-9-2017

In het tussenseizoen eigenlijk geen enkele tegenvaller gespot.

Om de zoveel plekken een mini sanitair blokje met alles wat je nodig hebt. Af en toe even wachten en in het hoogseizoen misschien vaker.

Vanuit het riante zwembad een prachtig uitzicht over de heuvels van Le Marche.

De korte afstand tot Urbino, strand, Fano, restaurantjes is heerlijk. Je bent er zo, ook omdat de wegen rondom de camping echt heel erg netjes zijn en goed aangelegd. Dat zie je bij andere regio's wel eens anders.

Wij vreesden het hotelsysteem omdat je de rekening pas achteraf gepresenteerd krijgt. De prijzen bleken zo mee te vallen dat we die eerder hadden willen zien, dan hadden we lekker nog een Gin Tonic genomen.

Het team is ontzettend vriendelijk en vrolijk. Er loopt een bups jonge meiden rond die duidelijk geen horeca ervaring hebben, maar wel hard hun best voor je doen.

We'll be back!

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in Monteciccardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Podere Sei Poorte (Glamping) scoort een 7.91 uit 10 op basis van 360 reviews.