Appartement Tenuta Coste da Sole

Tenuta Coste da Sole

2 reviews over Appartement Tenuta Coste da Sole in het Nederlands

Een paradijsje

Fam. Raats, 22-8-2017

Monica en haar gezin lieten ons oprechte gastvrijheid zien. Ze hebben een fantastische plek gecreëerd waar het heerlijk tot rust komen is. Het uitzicht, het zwembad, de dieren en zo kan ik doorgaan. Ook de (huur)tent was van alle gemakken voorzien en zeer comfortabel. Enige jammere is dat we weer weg moesten (en de paar vakantiekilo's door al het lekkere dat letterlijk voor het plukken hangt).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer gastvrij, prachtige locatie

Claudia C-G, 9-8-2017

We verbleven in een gloednieuwe glamping tent; perfect: hemelbed, stapelbed en een eenpersoonsbed, goede houten meubelen, hangmat en nog een zitje buiten, fijne ruime douche met verschillende standen, en airco.

Het zwembad heeft een erg prettige temperatuur. Onze kinderen vinden het erg leuk dat je op een paard en ezel mag rijden en dat er fitnessapparaten vlakbij het zwembad staan. Er staan ook een pingpongtafel, jacuzzi en een speeltuintje. WiFi doet het prima. Wat ons het allermeest geraakt heeft, is de enorme gastvrijheid van eigenares Monica.

Onze dochter werd in deze vakantie 5 jaar. Monica heeft haar echt een topdag bezorgd. 's Ochtends versierde ze de veranda en stond ezeltje Merlino klaar voor een verjaardagsrit! Ook had ze iemand ingehuurd om allerlei spelletjes te doen met de kinderen; fantastische service!

Regelmatig kregen we cake of vers fruit (dit mag je ook zelf plukken). Ook bij aankomst kregen we meteen al allerlei lekkers. Een topverblijf met supergastvrouw!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tenuta Coste da Sole in Lapedona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tenuta Coste da Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tenuta Coste da Sole scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: