9,3

Uitstekend

Zoover award

92 reviews over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in het Nederlands

Geweldige camping op geweldige locatie!

Pauline, 18-8-2017

Wij zijn in het hoogseizoen 2 weken geweest op deze camping. Het is ons super bevallen! Het is een kleine camping met 16 plekken voor vouwwagens en tenten. Daarnaast zijn er nog een paar appartementen.

De plekken zijn erg ruim en de meesten hebben mooi uitzicht.

De camping heeft een mooi zwembad en een leuke bar waar je zelf koud drinken of een ijsje kan pakken.

1x per week kan je meedoen met de gezamenlijke maaltijd. Kinderen zitten gezamenlijk, waardoor enorm snel contact. De sfeer onder de gasten is erg leuk.

Wij hadden ook nog een wijnproeverij, waarbij de kinderen werden vermaakt en hebben gezamenlijk naar de finale voetbalvrouwen gekeken.

Edwin en Yvette vinden het belangrijk dat iedereen het naar zijn zin heeft en doen hier heel veel aan. Ze staan je altijd vriendelijk te woord en regelen de reserveringen ed voor je.

Wij kwamen met onze vouwwagen vast te zitten op een onverharde helling vlak bij de camping. Edwin kwam gelukkig snel te hulp en heeft ons gered :). Tip: met aanhanger NIET de onverharde weg nemen, maar even omrijden.

De omgeving is prachtig. Ben er verliefd op geworden, wat mooi. Het is nog niet zo toeristisch en het eten is goed betaalbaar en heerlijk.

Gereisd familie in augustus 2017
Accommodatie-eigenaar
super bedankt voor de mooie beoordeling, bedankt nogmaals

Genieten, warm welkom, thuis voelen, gezelligheid

Fam. Keulen, 15-8-2017

We verbleven 2 weken in appartement Yvette. We voelden ons meteen weer thuis (dit is onze 3de keer dat we er komen). Kinderen hebben ontzettend veel vrienden gemaakt en voor ons ook erg gezellig 's avonds aan de bar en tijdens het gezamenlijk eten. Maar als je even alleen wilt zitten is er genoeg plek in de grote tuin. Yvette, Edwin en de kinderen Tim en Sam zorgen er voor dat je een onbezorgde vakantie hebt waar niets aan ontbreekt. Erg leuk dit jaar was ook de wijnproeverij, terwijl de kinderen worden bezig gehouden door Tim en Sam.

Wil je tips voor uitstapjes of lekker eten, dan hebben ze deze voldoende voor je.

We hebben (alweer) genoten en gaan er volgend jaar weer een weekje naar toe.

Accommodatie-eigenaar
Altijd gezellig als jullie er zijn, bedankt voor de mooie review

Super plek!

Bob en Anouk, 11-8-2017

We hebben 2,5 week gestaan op het veld, waar veel ruimte is en een mooi uitzicht. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren, waardoor we ons gelijk welkom voelden. Een hele fijne camping!
Gereisd met partner in juli 2017
Accommodatie-eigenaar
Jullie ook bedankt voor jullie aanwezigheid en mooie review

Heerlijke camping, goed zwembad, prachtig uitzicht

Marijke, 10-8-2017

Dit is een heerlijke camping met aardige eigenaren Ed en Yvette en hun kinderen Tim en Sam. De camping is klein en heeft een heerlijk zwembad en een leuke bar waar je zelf je drinken en ijsjes mag pakken. Tim heeft zijn eigen pizzabezorgservice, erg makkelijk en Sam heeft haar eigen broodjesservice, ook erg lekker. Ed en Yvette zijn zeer behulpzaam, even een restaurant reserveren voor je, geen probleem.

De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen, voor ieder wat wils, aan de westzijde de bergen en aan de oostzijde de kust. En natuurlijk vele grote en kleinere Italiaanse dorpjes en stadjes.

Het operafestival in Macerata is een aanrader voor iedereen.

Accommodatie-eigenaar
Fijn dat jullie het zo naar de zijn hebben gehad, bedankt voor de review

Zeer aangename ervaring en verassing deze camping!

Rianne Bongers, 31-7-2017

Mooi en luxe zwembad. Camping is ruim opgezet, waardoor het echt heel rustig aanvoelt, ondanks dat de camping volgeboekt is. Mooie speelweide en echt een adembenemend uitzicht vanuit elk plekje van de camping. De eigenaren hebben wij als vriendelijk en zeer flexibel ervaren. Leuk om te zien hoe ze als gezin de camping runnen, ook de kinderen hebben hun taken.

We hebben een fijne week gehad met onze kids van vijf en zes jaar oud. Genoeg te zien en bezoeken in omgeving.

Enige kritisch punt is dat ik vooraf wat meer een beeld had willen hebben van de privé plekken 120 mt van de camping af. Het ligt er pal naast, met een klimmetje ben je zo boven. Voor ons was het iets te afgelegen van de rest en de grond iets te schuin voor een tent. Maar ieder zijn voorkeur, want het ligt wel heel mooi en privé en je hebt de grootste plekken van de camping.

Bedankt voor de gastvrijheid!

Groet,

Joost, Rianne, Noud en Jasmijn

Accommodatie-eigenaar
Bedankt voor de mooie review en jullie bezoek aan villa ti amo

Super week op een geweldige locatie!

Kristel & Rutger, 30-7-2017

Wij hebben een weekje in appartement 'Ed' mogen verblijven met onze twee jongens van 9 en 11. Het was echt een topweek! Het appartement was netjes en schoon, en alles wat we nodig hadden was wel aanwezig. Edwin, Yvette, Tim en Sam waren erg gastvrij en hebben ons regelmatig voorzien van goede tips voor bijvoorbeeld restaurantjes en het aquapark. Ook de pizza's van Tim vielen goed in de smaak! Het zwembad was erg schoon en fijn met genoeg ligstoelen. Onze jongens waren niet bij het zwembad weg te krijgen. Edwin en Yvette hebben aan alles erg veel zorg besteed. Niet alleen aan het huis, maar ook aan het zwembad, de 'wifi-lounge-hoek', de geweldige tuin met prachtig uitzicht, etc. Ik zou iedereen aanraden om een weekje (of langer) bij Villa Ti Amo in le Marche te verblijven!
Accommodatie-eigenaar
Mooie Review, bedankt daarvoor zijn we blij me en daar doen we het voor. Bedankt

Super glamping

Stephan en Simone Brunt, 24-7-2017

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad. De gastvrijheid straalt van yvette,Edwin en de kinderen af. Ze staan gelijk klaar voor je als er wat is, of als je wilt afspreken bij bijv. een wijnproeverij en restaurant. Yvette is zelfs meegereden naar de dokter( hoort bij de service vind ze)

Enorm kindvriendelijk en dat komt mede door de lieve kinderen van Yvette en Edwin. Altijd even spelen met de kinderen. Kortom een grote aanrader voor alle Nederlandse gezinnen met jonge kinderen

Accommodatie-eigenaar
Jullie ook bedankt voor de Glamping ervaring en mooie review, super review.

Fantastisch en erg gezellig

Marco en Rianne, 22-7-2017

Wij hebben de CasaMobi gehuurd. Een kleine wagen, erg knus. Niet groot, maar je leeft verder toch buiten. Wij hebben een top vakantie gehad. Vooral met kleine kinderen (4 tot 14 jaar) een echte aanrader.

Er zijn meerdere Nederlandse gezinnen met kinderen in deze leeftijds categorie. Heerlijk overzichtelijk.

Ed en Yvette helpen met echt alles. Reserveren van een restaurant, vertellen wat er te beleven is, zelfs meerijden naar de plaatselijke apotheek doen ze voor je. Kortom Fantastisch.

Het dorpje Gualdo (op loopafstand) voorziet in de basis behoefte een bakkertje, een slagertje, een groenteboertje en een supermarktje (ja, allemaal klein). Voor de overige zaken moet je wel wat verder rijden, maar dat is door deze omgeving geen ramp.

Accommodatie-eigenaar
Jullie aanwezigheid was TOP, bedankt voor de mooie woorden en review.

Geweldige plek in prachtige omgeving, aanrader!

Miriam en Arjo, 8-7-2017

Wat was dat gaaf, bij Villa ti Amo! We hebben genoten van hun plezierige gastvrijheid. Een prachtige kampeerplek gehad! Villa ti Amo wordt door een jong Nederlands gezin beheert. Zij spannen zich continu in voor een optimale ontspanning voor hun gasten. Italië/Le Marche is zo prachtig, de natuur en uitzichten zijn écht adembenemend mooi. In de omgeving van Gualdo zijn er enkele goede (en goedkope en ook luxere) Italiaanse eettentjes/restaurants. Er is veel in de omgeving te doen, denk daarbij aan een bezoek aan Macerate, Grottomare, Lago Fiastra, Sarnano, Sirolo en nog veel meer... We hebben veel gezien, maar wel ook veel auto gereden (maar hadden niets willen missen!). Het is een heerlijke plek, we missen het nog dagelijks! Vinden het een echte aanrader, het is een super plek!! Dikke kus voor Yvette en Edwin, Tim en Sam!
Gereisd met partner in juni 2017
Accommodatie-eigenaar
Volgende keer iets minder meenemen he (hahaha) , bedankt voor de mooie woorden en review.

Heerlijke plek in mooie, rustige omgeving

E&E, 25-6-2017

Wij hebben op de minicamping gestaan met onze tent. De camping is lekker kleinschalig en wordt goed onderhouden. Het sanitair en het zwembad zijn schoon en netjes. Wij hebben bij Yvette een kookworkshop gevolgd. Dit kan alleen buiten het hoogseizoen, maar is een echte aanrader! Edwin en Yvette zijn erg gastvrij en behulpzaam met tips voor activiteiten in de omgeving. De omgeving is erg mooi, duidelijk nog niet zo toeristisch als bijvoorbeeld Toscane, wat je toch meer het echt Italiaanse gevoel geeft. Het dorp Gualdo is voorzien van 2 kleinschalige supermarkten, een bakker en een slager. Alle eerste levensbehoeften zijn dus aanwezig. Ook is er een goed restaurant: L'infinito a tavola.

Aanraders zijn het Monti Sibillini gebergte, Ascoli Piceno en het strand bij Sirolo en een geweldige ijssalon in Amandola. Wij hadden onze mountainbikes meegenomen en vanaf de camping gefietst. Mooie omgeving, maar houdt rekening met soms erg steile hellingen (20%)! Wij zullen nog weleens terugkomen in dit mooie gebied.

Gereisd met partner in mei 2017
Accommodatie-eigenaar
Bedankt voor de Review en de gezelligheid, bedankt nogmaals

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche in Gualdo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ti Amo & Minicamping Le Marche scoort een 9.25 uit 10 op basis van 94 reviews.