Hotel Club Hotel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Hotel bij:

1 review over Hotel Club Hotel in het Nederlands

Heerlijk authentiek hotel

Frits van der Valk, 15-8-2017

Club hotel in Gabicce Mare is een familiehotel. Eigenlijk puur italiaans. Wij hebben met 3 kinderen (10,10 en 5) 2 weken doorgebracht op basis van half pension. Weer is fantastisch, goed eten (maar dus erg italiaans), heerlijk zwembad en vriendelijk personeel. De familie kamer was helaas op 1 kamer, maar daar konden we mee leven. Airco standaard.

Als je naar het strand wilde was er een stukje gratis, voor de rest waren het bagna's, waar je een strandbedjes kon huren per dag of week (met parasol). Dit kost per dag 9 euro per bedje ongeveer. Aan te bevelen uitstapjes zijn San Marino, Castello di Gradara en waterpark Aquafan.

Deze laatste is qua entree vrij duur (30 Euro pp), maar je kunt wel de 2e dag gratis.

Heerlijke vakantie gehad. Gemiddeld een 8!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel in Gabicce Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: