Camping Torrette Mare ***

8,1

11 reviews over Camping Torrette Mare in het Nederlands

Gezellige kleine camping

Fam.Cornelisen, 22-10-2008

Gezellige kleine camping,jammer dat het restaurant dicht was s,avonds.De sanitaire voorzieningen waren uitstekend en een prachtig schoon zandstrand met strandwacht voor de kinderen.De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam,ook het onderhoud op de camping is prima. Wij gaan volgend jaar weer daar naar toe.
Gereisd familie in oktober 2008

Kleine maar fijne camping

Fam Jansen, 10-9-2008

Deze kleine prachtig gelegen kleine camping is direct aan het strand.

Met hele schone sanitair en wasgelegenheid.In een klein plaatsje Torrette bij Fano waar van alles te doen is

Gereisd familie in september 2008

Gezellige kleine camping

Fam. de Bruin, 2-9-2008

Gezellige kleine goed onderhouden camping.Direct aan het strand(prive).Door toeval daar terecht gekomen. We weten nu al waar we volgend jaar naar toe gaan,de jongens kunnen er zwemmen en snorkelen.Ook het sanitair is heel schoon,maak je niet altijd mee
    Gereisd familie in september 2008

Fijne,gezellige camping

cor, 30-7-2008

Ik ga nooit af op wat andere zeggen ,ik wil het zelf zien.In het boek staat precies wat het is, een kleine maar goed onderhouden camping ,direct aan zee, met hele goede sanitaire voorzieningen.We gaan er zeker naar terug
    Gereisd familie in juni 2008

Nico de Jong, 18-6-2008

Ik weet niet waar Dieko geweest is maar ik kom al 35 jaar op deze camping en in de bar zijn alle dranken voorradig. Maar als je voor de alcohol naar Italie gaat kan je beter thuis blijven. De camping is klein maar mooi aan een prive strand en hele schone sanitair
    Gereisd familie in juni 2008

Wagemans, 20-4-2008

eerste keer daar op vakantie geweest 35 jaar geleden. de fam blom ontmoet toen was het hek van de dam . shit wat kan die kerel zuipen niet normaal , maar heb mijzelf aangepast nu kan ik hem bijhouden.alleen het eten niet wat een vreetzak zeg.

GEZELLIG HOOR

Gereisd familie in april 2008

Dieko van Belzen, 15-4-2008

Het zag er niet uit. Heel veel dingen waren vies. Het personeel was wel aardig.Het restaurant verkocht niet veel alcohol
    Gereisd familie in april 2008

cees, 14-8-2007

Deze kleine maar prachtig gelegen camping is voor kinderen(families)heel fijn. Aan een prive zand strand en de zee. Hele schoone sanitair. De plaatsen zijn op z,n Italiaans dus wat klein maar dat is ook het enigste min puntje
    Gereisd familie in augustus 2007

H.Blom-de Jong, 14-4-2007

Kleine maar gezellige familie camping die direct aan het privé strand lig(de eenigste), met hele goede sanitaire voorzieningen die 2à3 maal daags schoongehouden wordt.Zeer behulpzame camping beheerder. Klein restaurantje waar je ook afhaal eten kan bestellen.
      Gereisd anders in april 2007

Cornelis en Rika, 26-3-2007

Een nette familie camping gelijk aan privé strand met hele schone en nette sanitair,met apart wasbakken voor afwas,groente en handwas. Aparte was en douche gelenheid. Vriendelijke campinghouder die je overal mee helpt.Spreken Duits en Engels. De plaatsen zijn wat klein maar verzorgd.
      Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torrette Mare in Fano / Torrette di Fano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torrette Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Torrette Mare scoort een 8.09 uit 10 op basis van 11 reviews.