Bed and Breakfast Cantinone ****

9,3

26 reviews over Bed and Breakfast Cantinone in het Nederlands

Excellent

JFT, 7-8-2017

We zijn met ons gezin juli 2017 naar Cantinone geweest. Cantinone heeft een mooie rustige ligging. Het appartment is zeer ruim (2 slaapkamers, 2 badkamers en een keuken living). Aan het zwembad kan je heerlijk relaxen, het is een mooi groot zwembad.

Jane & Ian zijn zeer gastvrij.

Mocht je naar een mooie plek in Le Marche willen is dit een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch verbouwde oude wijnmakerij.

Bart & Mariken Lips Priem, 15-6-2014

Gastheer Ian en gastvrouw Jane doen erg hun best om je het naar de zin te maken tijdens je verblijf in Cantinone. We werden verwelkomd met zelfgebakken pizza's uit hun eigen (orginele) pizzaoven. We kregen allerlei tips om mooie plekjes in de regio te bezoeken. Ze regelden op ons verzoek een tafeltje in een restaurant op zondagmiddag terwijl het eigenlijk al helemaal vol zat. Het zwembad was heerlijk en schoon. Ligstoelen langs het zwembad en hangmatten in de tuin onder de bomen. Super.
Gereisd met partner in mei 2014

Super B&B

Fam. Besseling, 6-11-2013

We hebben genoten van ons verblijf in Cantinone B&B met onze twee kinderen ( leeftijd 9 en 13) in juli 2013. Het appartement is een groot appartement met mooie faciliteiten zoals 2 slaapkamers, 2 badkamers en een mooie keuken. Vanaf het moment dat we aankwamen, Jane en Ian, de eigenaren van de B&B, verleende een uitstekende service en hebben ze ons verblijf absoluut onvergetelijk gemaakt. Ook onze kinderen genoten van het verblijf in B&B Cantinone en we voelden ons meer dan welkom! Als je op zoek bent naar een top klasse B&B in De Marken, twijfel er niet over om hier te boeken!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie in Le Marche

Bas en Jaap Lassing-Lennings, 9-9-2013

Fantastische B&B van Jane en Ian. Zij zorgen ervoor dat je het super naar je zin hebt. Als je van lekker eten en drinken houdt is Le Marche the place to be in Italië. Heerlijke kleine restaurantjes, leuke wijnboeren, geweldige markten. De Cantinone is een geweldige uitvalsbasis. Met een half uurtje rijden zit je elke dag weer op een nieuwe bijzondere plek. Pizza-night is echt een aanrader. Maak zelf de lekkerste pizza's in de houtgestookte oven. Het appartement is van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en een super zwembad.
Gereisd met partner in september 2013

Italie op niveau

maykel swaans, 5-8-2013

Geweldige kleinschalige agriturismo in een voormalige volledig gerestaureerde wijn Cantina. De appartementen zijn voorzien van alle luxe en uiterst verzorgd. Groot zwembad en super verzorgde omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke plek!

Erika Poppen, 1-7-2013

Erg mooi huis. Veel ruimte en slechts twee appartementen. De kleinschaligheid van het oude wijnhuis is wat ons aansprak. Eigenaren zijn zeer gastvrij! Prijs kwaliteit in orde! Heerlijke tuin, met goed terras, voor bbq, grill en pizza's! Echt een aanrader voor jong en oud. En blijf gerust meer dan een week, er is genoeg te doen in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Lieve mensen, fijne plek

Fam. Koopmanschap, 6-5-2013

In onze mei vakantie hebben we een weekje gelogeerd in Cantinone. We boekten de overnachtingen inclusief ontbijt. 7 dagen lang hebben Jane en Ian ons verwend met een heerlijk ontbijtje met verse croissants, Italiaanse kaas, vleeswaren, lekkere cappuccino's en eitjes van eigen kippen. Dit alles werd iedere ochtend opgewekt geserveerd op het terras van het mooie appartement bij het zwembad. De Marche is een geweldig mooi stukje Italië. Prachtige natuur, mooie steden, stranden en meren allemaal binnen bereik als je hier logeert. Een verblijf op deze plek bij deze twee lieve mensen maakt het verblijf in de Italiaanse Marche tot een feest. Jane kan je alles vertellen over bezienswaardigheden en goede restaurants in de omgeving en Ian maakt heerlijke roereieren en bakt een keer per week pizza's in de houtoven bij het zwembad. TOP
Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Een rustige en liefdevol verzorgde thuisbasis

Olav & Anouk, 5-10-2012

Een lekker plekje in de Marken, waar we ons thuis voelden. Belangrijk hierbij was de aandacht van Jane, Ian en hun 4 katten. Ze voelden goed aan wanneer we informatie zochten en wanneer we rust en privacy wensten. Het is kleinschalig en daardoor heerlijk rustig. Het geluid van de weg voor de deur viel mee. De accommodatie heeft een lange historie en is prachtig gerenoveerd door Jane en Ian zelf. Luister vooral naar hun verhalen en neem een kijkje bij de oude wijnvaten in de kelder. Il Cantinone was voor ons een heerlijke uitvalsbasis voor een hapje in Cupramontana, wandelingen in de buurt, uitstapjes naar Jesi, de grotten, Urbino en Gubbio.
Gereisd met partner in september 2012

Excellent atmosphere

Patricia Fenzia, 1-6-2012

We stayed here for two nights with our one-year old baby, and thanks to the quietness of the place and the pleasant atmosphere of this house, she slept the whole night at least for once in her life! A welcome relief. Jane and Ian now feel like long- term friends: hospitality, simpathy and help are what we have appreciated so much in those two days. And the beautiful, nice and clean swimming pool has given us some relaxing moments. The house, even if right in the countryside, is just 8 minutes from Cupramontana. Just pay attention to the countryside road, and the views are stunning.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

voortreffelijk,voelt als thuis

Sandra, 25-9-2011

Voor de 2e keer geweest,en het blijft heerlijk! Gastvrijheid is super,Jane en Ian zijn ontzetten behulpzaam om je met alles te helpen.Heb je vragen over restaurants,plaatjes om te bezoeken,ze helpen je graag.En ze zijn ontzettend vriendelijke,je hebt er meteen 2 vrienden bij!
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cantinone in Cupramontana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cantinone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cantinone scoort een 9.25 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: