Appartement Agriturismo Fortuna Verde ****

9,4

35 reviews over Appartement Agriturismo Fortuna Verde in het Nederlands

Weer geweldig!

Hans, Femke & Fleur, 22-9-2017

Voor 2e keer volop genoten bij Fortuna Verde, voelde als thuiskomen! Erik en Marianne zorgen met veel passie voor een perfect verblijf! Hun prachtig gelegen agriturismo tussen de glooiende heuvels is met zorg ingericht zodat het een ideale combinatie is van rust en ruimte met leuke speelmogelijkheden voor de kinderen. Alle details kloppen. Wij overnachtten in een ruime, stylish ingerichte safaritent. Het ideale buitengevoel èn luxe! Heerlijk eten:elke dag vers brood, gezellige pasta avonden, verse vijgenjam, fruit wat je zelf mag plukken etc. Erik en Marianne hebben veel tips en als je wil kun je mee naar lekkere restaurants en authentieke feesten in de omgeving. De zee en vele mooie oude stadjes zijn dichtbij. Maar het is ook heerlijk relaxen bij de agriturismo: spelletjes doen, boek lezen, van het uitzicht genieten bij de hooizolder, frisse buitendouche en afkoelen in de tub en spelen in de zandbak of de speeltoestellen. Wij vinden Fortuna Verde echt een aanrader, komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prettige vakantiebestemming

Joost, 21-8-2017

Ondanks de hittegolf en vele aanwezige muggen in de avonduren hebben we een prettige week doorgebracht op Fortuna Verde. De ligging/omgeving is werkelijk prachtig!

Voor jonge kinderen is het terrein een paradijs. Heel erg veel speelmogelijkheden! Wat oudere kinderen zullen zich vermoedelijk wat sneller vervelen.

Bij Fortuna Verde kom je alleen Nederlanders tegen. Daar moet je van houden.

Ondanks eerdere commentaren dat een zwembad niet gemist zou worden, hebben wij dit wel als een gemis ervaren. De hottub compenseert dit naar onze mening niet. Het strand is echter goed bereikbaar op zo'n 20 minuten rijden.

Het terrein, sanitaire voorzieningen en de safari tent zijn verder schoon, netjes en veilig.

Bijkomende kosten voor bijvoorbeeld gebruik wasmachine, eindschoonmaak en huur babyset vonden wij aan de hoge kant en niet helemaal in verhouding.

Prettige gastheer die veel tips heeft over de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk ontspannen vakantie!

Robbert, 29-7-2017

Super gastvrij, mooie accommodatie en een perfecte ligging (vlakbij strand, nationale parken en mooie steden). Wat ons betreft alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk

Wouter, 20-7-2017

Goed verzorgd, mooie locatie en schitterend voor kleine kinderen
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke plek voor een fijne vakantie!

Marieke, 14-7-2017

Fortuna Verde is een plek om weer naar terug te keren. We hebben enorm genoten van de tent, het heerlijke eten, het mooie weer en de goede tips voor leuke stadjes, restaurantjes en het strand. Onze zoon had meteen vriendjes en genoot ook volop! Kortom een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Ultiem vakantie in prachtige streek in Italië

Evelien, 28-6-2017

wij kregen een instant vakantiegevoel bij aankomst bij het prachtige Fortuna Verde. De loacatie en uitzicht over de heuvels en de wijngaarden is adembenemend! We werden warm en persoonlijk ontvangen door Erik en Marianne. Zij zijn onwijs betrokken en kennen de omgeving op hun duimpje, waardoor ze de beste tips hebben voor eettentjes, strandjes, prachtige dorpjes etc. De safaritent van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Voor onze kinderen van bijna 2 en 4 een groot avontuur om hier op vakantie te zijn, rennen en klauteren over jet terrein met hun vriendjes en vriendinnetjes, spelen in de zandbak of de tub. In de omgeving ook veel verschillende dingen te doen, van actief wandelen tot heerlijk relaxed op het strand. Le Marche is een prachtige streek met nog weinig buitenlandse toeristen, Italiaanse cultuur ten top! Persoonlijk hoogtepunt was voor ons het diner van kok Fabio die bij Fortuna Verde kwam koken. Verrukkelijk en authentiek eten en lokale wijnen.

Jan & Zwanie, 28-5-2017

We genieten nog steeds volop na van onze vakantie in Le Marche. Ons verblijf bij Agriturisimo Fortuna Verde is regelmatig onderwerp van gesprek bij familie en vrienden. De persoonlijke ontvangst, de omgeving, de vele mogelijkheden aan de kust, in het binnenland en op onze verblijfplaats maken dit een plek om naar terug te keren. Het enthousiasme van Erik en Marianne en hun gastvrijheid geven je het gevoel bij de familie te horen. Zij weten met hun verzorging, adviezen en activiteiten alle aanwezigen te verenigen. Een hele bijzondere ervaring!
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig! Smaakvol, en comfortabel.

Mw. Fennema, 8-1-2017

Erik en Marianne hebben echt oog voor wat hun gasten willen. Ze zetten alles op alles om het verblijf zo fijn mogelijk te maken en dat lukt met vlag en wimpel! Ze hebben oog voor detail, zowel wat betreft de inrichting van de verblijven/tenten, als voor het eten en de gezellige zitjes. Helemaal geschikt voor gezinnen met jonge kinderen waarvan de ouders zelf ook wat comfort en luxe willen. Dat er geen zwembad is vonden we eerst wel jammer, maar werd niet gemist doordat we de hottub als coldtub konden gebruiken en de zee binnen 20 minuten te bereiken was. Erik en Marianne zijn erg goed in het je naar de zin te maken, hebben persoonlijke aandacht en koken uitstekend. Helaas doen ze dat niet iedere dag. De sfeer, de aandacht voor de inrichting van de diverse zitjes, de kleinschaligheid, zeer fijn!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie: rust, ruimte!

Mirjam, 2-1-2017

De vakantie was echt heerlijk. De kindjes hadden alle vrijheid en ruimte om te spelen en hun eigen gang te gaan. Het was zeer overzichtelijk voor hun. En hierdoor hadden wij ook echt een vakantie gevoel!

De tent was prachtig ingericht, net als de rest van het terrein. Eric en Marianne heel gastvrij.

Ook de workshops waren echt een aanrader om aan mee te doen.

De stranden in de buurt waren zeer kindvriendelijk aan een mooie boulevard.

We hebben bewust gekozen voor een plek zonder zwembad zodat de kindjes lekker hun gang konden gaan en wij niet bang hoefden te zijn dat ze daar heen gingen.

Al met al een fijne vakantie, een plek om nog een keer naar terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Super accommodatie!

Fam Bouman, 29-11-2016

We hebben hier twee weken lang genoten in het (late) voorjaar. Onze safaritent was meer dan dat we ervan verwacht hadden: genoeg ruimte zowel binnen als buiten en heel sfeervol ingericht. Comfortabel buiten koken en heerlijk slapen op de boxspring bedden. De douche/ wasruimte is ook prima, vooral de familiebadkamer is met twee kleine kinderen een uitkomst.

Erik en Marianne zijn enorm behulpzame en lieve hosts waardoor het je aan niets ontbreekt. Brood wordt voor je gehaald iedere ochtend, als je wil kun je deelnemen aan workshops en etentjes, maar vooral heel fijn: dit alles met een sfeer van: niets moet, alles mag!

We hebben ons goed vermaakt op het grote terrein van de agriturismo. Er zijn diverse speelmogelijkheden en zitjes, zodat zowel volwassenen als kinderen hun eigen plekjes kunnen opzoeken. Dat er geen zwembad is, zou een nadeel kunnen zijn, maar met een eigen opblaasbadje kom je ook een eind ;-)

De ligging is heel fijn: dichtbij zee en mooie oude dorpjes en veel natuur om te bezoeken. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Fortuna Verde in Cossignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Fortuna Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Fortuna Verde scoort een 9.39 uit 10 op basis van 35 reviews.