Bed and Breakfast Il Settimo Borgo *****

9,5

214 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

Uitmuntend, Fantastisch, Geweldig, Gezellig

Cristy en Johan, 17-9-2017

Marion en Herman zijn heerlijke mensen welke het al hun gasten enorm naar de zin maken. Lekkere pizza's uit eigen oven, gezellige tuin met veel zitplekjes en alles is perfect. Ze adviseren je waar e.e.a. te doen is en hebben overal een duidelijke routebeschrijving van. Ze zijn supergastvrij en elke dag was een feestje. "s Avonds af en toe samen een borrel, het was echt goed. Veel van de gasten komen dan ook (vaker dan eens) terug en ook wij denken aan een herhaalbezoek. Werkelijk heerlijke relaxte vakantie gehad welke we iedereen aanraden.

Wat NIET te doen; eten bij I Tigli in Corinaldo, hebben wij per abuis gedaan maar is echt slecht. (we waren wel gewaarschuwd...)

TOPBESTEMMING wat ons betreft.

Marion en Herman, Bedankt!

Gereisd met partner in september 2017

Carien Dijsselblom, 11-9-2017

We hebben een super week gehad in dit bed and breakfast. Marion en Herman deden er alles aan om het je naar de zin te maken. super mooie kamers, heel gezellige zitjes in de tuin en de super gezellige en lekker pizza avond. (wat kan Herman lekkere pizza's maken!!)

ook het ontbijt was erg lekker.

We komen zeker nog een keer terug, want door het warme weer hebben we nog niet alles gezien in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2017

was weer grandioos

werner, 2-9-2017

bij Herman en Marion is het altijd top

dit jaar de 11 de keer geweest en weer hebben ze ons verrast met de goede service en gastvriendelijkheid

Gereisd met vrienden in juni 2017

Sfeervol genieten

Martien van Litsenburg, 1-8-2017

Settimo Borgo is een fantastische plek om op een ontspannen manier te genieten. Bij Herman en Marion voel je je van harte welkom. Zij creeren een gastvrije sfeer voor alle gasten. De omgeving is prachtig. We hebben het geweldig naar de zin gehad.

Martien van Litsenburg

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, erg genoten!

Greet en Wim, 30-7-2017

Ons verblijf in Il Settimo Borgo was fantastisch. Een prima appartement, van alle gemakken voorzien. Prachtige ligging met een mooi uitzicht. Herman en Marion zijn geweldig als gastheer en gastvrouw. Ze hebben heerlijk gekookt en de pizza's van Herman waren verrukkelijk. Gezellig om met de andere gasten een paar keer per week te eten. Goede tips gekregen om leuke plaatsen in de omgeving te bezoeken, waar je anders misschien niet komt. Corinaldo is een mooi plaatsje.

Kortom, het was genieten!

Het was erg warm toen wij er waren. Daarom hebben we wel een beetje een airco gemist, maar met de grote ventilator vang je dat behoorlijk op.

Kindvriendelijk kunnen wij niet goed beoordelen, aangezien we er niet met kinderen waren.

Prima keuze

Frans en Lianne, 19-7-2017

Wij hebben een prima week gehad in Corinaldo. Herman en Marion zijn erg gastvrij en attent. Gezellig met andere gasten aan het ontbijt. De pizza's van Herman waren super. Fijn dat het dorp en de restaurants op loopafstand zijn. De kekke witte badslippers met logo hebben we als souvenir mee naar huis genomen. Het had voor ons wel iets minder warm mogen zijn, maar dat heeft gelukkig niemand in de hand.

Kwaliteit met sfeer!

Ans en Ge, 10-7-2017

Herman en Marion laten voortdurend zien wat passie is en maken daarmee je verblijf in hun B & B maar ook in de omgeving onvergetelijk.

Als je van fietsen houdt....of een e-bike en op een racefiets (zoals Gé) een reservebandje extra. Fantastisch om te fietsen maar wel slechte wegen.

Kunnen Marion en Herman niets aan doen overigens :-)

Super mooi verblijf

Petra van den Heuvel, 5-7-2017

Super mooi verblijf aan de voet van het dorp Corinaldo. Herman en Marion, eigenaren van Il Settimo Borgo zijn erg vriendelijke en sociale mensen die dit Bed & Breakfast vanuit hun hart hebben opgezet. Zeker de moeite waar om hier een paar dagen te verblijven. De omgeving biedt mooie uitzichten over de bergen en prachtige stadjes met een schat aan architectuur en kunst.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer gastvrij onthaal, prachtige B&B, super plek !

Dirk & Aukje, 27-6-2017

Gepassioneerde en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, Herman & Marion. Ze doen dit vanuit het hart. Indien gewenst veel tips voor een dagje uit. Prachtige B&B en zeer comfortabele appartementen. Een kleinschalig complex waar gezelligheid, persoonlijke aandacht en privacy goed worden gecombineerd. De pizza avond mag je niet missen. Mooie tuin met prachtig uitzicht. Op loop afstand van het stadje Corinaldo met goede restaurants. Kortom een echte aanrader! Wij hebben enorm genoten. Heel erg bedankt. E'stato grande !!
Gereisd met partner in juni 2017

Warm onthaal op een prachtige locatie

Valerie en Thijs, 26-6-2017

Wat een heerlijk plekje is Il Settimo Borgo. Kamer met badkamer super. Mooie tuin met prachtig uitzicht. Dichtbij leuk stadje, op loopafstand met prima restaurants. Maar bovenal de geweldig aardige gastheer en gastvrouw, die je meteen een gevoel van thuis geven en waar niets te veel voor is. Herman en Marion, top!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Il Settimo Borgo scoort een 9.53 uit 10 op basis van 216 reviews.