Bed and Breakfast Casa del Fonte

Casa del Fonte
9,2

7 tips over Casa del Fonte

Romy, 12-8-2014
Het strand is prachtig, corinaldo zelf ook en in de omgeving zijn tal van middeleeuwse plaatsjes! Eet zeker op camping coverde en ga dan voor de truffelpasta, onverwacht goed!
Ciska, 27-9-2013

Corinaldo is een prachtig historisch stadje waar wij op aanraden van Mariëlle diverse keren heerlijk hebben gegeten. Met name de trattoria Armoguasto in Corinaldo heeft onze hart gestolen. Er is geen uitgebreide kaart, maar met zorg zijn twee uitgebreide menu’s samengesteld die elke dag kunnen wijzigen. We hebben ons steeds laten verrassen.

B&B Casa del Fonte is een fijne plek om je vakantie door te brengen en Le Marche te ontdekken.

mout, 8-8-2013

Als je hebt geboekt; vraag eens of je iets kan meenemen uit nl.

Onze limonade en wijko pindasaus werden enorm goed ontvangen:-)

mout, 8-8-2013

Mocht je besluiten te boeken, vraag eens of je iets uit nl kan meenemen.

De kids waren bijvoorbeeld heel blij met de meegebrachte limonade.

Dat kennen ze nl niet in Italie..

Wij zijn naar 1 vd dorpsfeesten geweest. Een aanrader!

ellen, 17-7-2013
Ik vind lekker eten erg belangrijk tijdens de vakanties en daar is het heel goed gelukt. Het was ook heel betaalbaar, omdat het daar nog niet zo toeristisch is. Uiteten is goedkoper dan zelf eten halen bij een supermarkt. De Italianen zijn vriendelijk. Ook al spraken de meeste Italianen geen Engels, ze waren wel altijd behulpzaam. Je kunt met kleine kinderen prima overal uiteten. Kids zijn altijd welkom en overal hebben ze leuke speeltuintjes. Erg kindvriendelijk dus.
Roland Melchior, 19-8-2012
De badplaats Senigallia is heel gezellig winkelen, eten en leuke strandtenten. Ongeveer 20 minuten rijden,

Jorina Cesnauskaite, 10-8-2012
Neem geregeld een duik in het zwembad en geniet van de zon.