9,1

Uitstekend

58 reviews over BedAndBreakfast Casa del Fonte in het Nederlands

Bed & Greatest

Fam. Van der Spek, 7-8-2017

Onze eerste bed en breakfast vakantie in Italië. Het was geweldig, wat een goede verzorging. Prachtig mooi huis, waanzinnig uitzicht en veel ruimte voor ons met drie kinderen. Zwembad met ligbedden heerlijk en voor onze oudste zoon een voetbalveldje. De omgeving en de rust waren zeer welkom om tot rust te komen. Geweldig dat de eigenaresse tripjes kon aanraden naar oa SanMarino, Rimini en strand van Seningallia. Maar De fijn-Wijn-proeverij was het hoogtepunt. Wij zijn mega uitgerust en onze kinderen wilden nooit meer naar huis !! Fantastisch kan niet wachten tot volgend jaar. Succes met deze droom en wij waanden ons in een succes aflevering van ik vertrek!
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig en proffesioneel

A. van der Bruggen, 4-8-2017

Casa del Fonte zullen wij nooit vergeten. Wat een geweldige gastheer en gastvrouw. 18 juil jl. bezochten wij vanaf het Garda Meer onze dochter met haar gezin die een week Casa del Fonte had geboekt. Helaas sloeg hier aan het eind van de middag het noodlot toe en werd mijn vrouw getroffen door een TIA. Door professioneel handelen van de eigenaar van Casa del Fonte werd mijn vouw binnen 20 min per ambulance naar het ziekenhuis in Senigallia vervoerd. Ze moest daar een week blijven en om mijn vrouw elke dag te kunnen bezoeken regelde Casa del Fonte gelijk een kamer voor mij. Gelukkig had mijn vrouw een lichte TIA en konden we na een week terug naar Nederland. Complimenten voor Michel en Claire van Casa del Fonte en bedankt voor jullie geweldige hulp en niet te vergeten de geweldige verzorging. We komen zeker een keer terug zodat we in goede gezondheid van jullie prachtige B&B kunnen genieten.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig !!! Paradijs ..schitterend gelegen .

Suusje de Wit, 25-6-2017

Ze moeten weten .. 1 x geweest en je bent verkocht !!! Veelzijdige omgeving Corinaldo is een plaatsje zoals Anton Pieck ze tekende ! En het strand is ook dicht in de buurt !! En de onvergetelijke dans van de vuurvliegjes in de donker zwoele avond. Wij waren er in mei een adembenemend schouwspel ! Maar het allerfijnste was de gastvrijheid van gastvouw en gastheer en het prachtige frisse appartement waar wij in sliepen !!! Kortom ...niet goed ...zou het niet weten ...misschien soms wat te warm op de berg maar er was genoeg schaduw . Voor herhaling vatbaar mochten we weer eens in de buurt zijn !!!
Gereisd met partner in mei 2017

Echt Italiaans genieten!

G. Meijer, 20-2-2017

Op aanraden van Italiaanse kennissen zijn we met het hele gezin carnaval wezen vieren in Fano. Via via kwamen we bij deze zeer centraal gelegen B&B uit dat misschien wel in het mooiste plaatsje van Italie ligt namelijk Corinaldo.

De B&B is net overgenomen door een Amsterdams stel en ondanks dat het nu laagseizoen is en er flink geklust wordt snappen zij het ware Italiaanse leven.

Naast het uitgebreide ontbijt mochten we ook mee eten met de lunch en diner......hmmmmmm heerlijke truffelpasta, rode wijntjes en een soort droplikeur met verslavende werking, zo lekker. Onze kinderen, twee jongens van 2 en 5 konden het heel goed vinden met hun twee dochtertjes.

Wij komen hier zeker van de zomer terug.

En carnaval in Fano is echt te gek, een aanrader!

Gereisd familie in februari 2017

Een paradijs voor liefhebbers van het echte Italie

marleen, 24-9-2014

Verliefd geworden op le Marche twee jaar geleden wilden we terug maar dan wel naar een ander plekje. Wat waren we blij toen we Casa del Fonte op Internet tegen kwamen en maanden keken we uit naar ons verblijf. Tja en dan zijn je verwachtingen zo hoog waardoor je denkt dat het eigenlijk alleen nog maar tegen kan vallen MAAR niets is minder waar. We hebben echt de meest fantastische vakantie gehad die je je maar kunt wensen. De omgeving, het huis, het Italiaanse leven maar vooral de fantastische zorgen van Martijn, Mariëlle en hun geweldige kinderen hebben gezorgd voor een topverblijf. Hoewel wij het liefst steeds een andere bestemming kiezen ben ik ervan overtuigd nog een keer naar Casa del Fonte terug te keren. We hebben nog steeds een beetje heimwee.
Gereisd familie in augustus 2014

Fantastische vakantie!!!!!!!!

Chantal, 21-8-2014

We waren voor de tweede keer in Casa Del Fonte.

Het was alweer een geweldige vakantie, heerlijk genoten van het heerlijke eten, fantastische uitzicht, leuke uitstapjes. Martijn en Mariëlle, super gezellige mensen die altijd voor je klaar staan.

Dankzij hun hebben we van het echte Italiaanse leven mogen proeven.

De twee weken waren veel te snel voorbij.

Kinderen van 10 en 14 jaar hebben zich ook zeer goed vermaakt.

Kortom een FANTASTISCHE vakantie!!!!!!!!!!!!

Gereisd familie in januari 2014

Allemaal gaan!!!

Romy, 12-8-2014

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in casa del fonte en de familie Blijleve!

Het huis zelf is schitterend, heel sfeervol in een oude boerderij en van alle gemakken voorzien. De ligging is ook super midden in de rust en natuur van le Marche. Een fijn zwembad en voor de kinderen allerlei speeltoestellen in de tuin ( trampoline, schommels, speeltuintjes).

Wij hadden de kamer met de vide, die was ruim genoeg voor twee volwassenen en twee kids. Het ontbijt is echt met geen pen te beschrijven. Elke dag iets anders en vol met zelfgemaakte producten ( jam, brood, eigen eieren, chocoladetaart) en in dergelijke porties dat ik niet gelunched heb tijdens de vakantie. Twee en een halve week was te kort dus gaan we volgend jaar nog maar eens,en dat terwijl ik nog nooit ergens twee keer geweest ben en altijd een appartement wil

De familie en kinderen zijn schatten! Niets is teveel en je wordt verwend, onze kinderen konden fijn met hun drie kids spelen.

Gereisd familie in juli 2014

Ligging adembenemend, service super

M.Schrouff, 23-7-2014

Bed en breakfast Casa del Fonte in Corinaldo is door de geweldige ligging en goede verzorging door gastvrouw Marriëlle een absolute aanrader.
Gereisd alleenreizend in juli 2014

Dìt was vakantie voor ons allemaal

nelbossie, 18-5-2014

Wanneer je met je gezin bij Casa del Fonte te gast bent, ben je verzekerd van prachtige vakantieherinneringen. Het heeft voor ieder wat te bieden. De kinderen genieten van het spelen in de grote tuin, het zwerven door de natuur en alle bloemen en beestjes die daar bij horen. De volwassenen genieten van hun kroost dat zichzelf vermaakt, het werkelijk prachtige uitzicht, zalige rust en het prettige contact met de gastheer en gastvrouw. Wij zijn als gezin erg ingesteld op stedentrips en rondreizen. Ons verblijf van vier nachten op één plek was best uniek, maar we hebben ons geen moment verveeld en hadden nog wel veel langer kunnen blijven. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Het stadje Corinaldo is heel pittoresk en in Senegallia kan je heerlijk winkelen, flaneren, eten en genieten van de diepblauwe zee en het zandstrand. We kunnen dit adres van harte aanbevelen!
Gereisd familie in april 2014

Ontbijt maakte gebrek aan warm water goed!

Denneboom, 14-5-2014

Zeer goed en gastvrij ontvangen door de man des huizes, zijn kinderen en de onwijs lieve hond (vrouw was voor een paar dagen in NL). We hadden rond getrokken in de Marken en hebben de meeste luxueuze B&B gezien en de laatste hadden we met name voor de kinderen geboekt (veel speelgelegenheid en andere kinderen). Dit was niet het meest luxe verblijf en het warm water was afgesloten (defect ivm noodweer), maar desalniettemin hebben we het erg fijn gehad en dat had met name te maken met de mensen! Wat een gastvrijheid, heerlijk ontbijt met alles er op en er aan en een prettig gesprek gehad over het wel en wee en leven in Italië; erg leuk!

Bedankt!

Gereisd familie in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa del Fonte in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa del Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa del Fonte scoort een 9.12 uit 10 op basis van 59 reviews.