Hotel La Celeste

La Celeste

1 review over Hotel La Celeste in het Nederlands

Heerlijk rustig en netjes

Wim, 4-8-2010

Wij hebben hier 2 weken verbleven, een aanrader, zeer schone en nette appartementen, dat geldt ook voor de rest van de accomodatie, zwembad, tuin en parkeerplaats. Eigenaar Sandro spreekt, in tegenstelling tot de rest van de Italianen in Civitanova, zeer goed Engels, en is behulpzaam bij allerlei vragen of info. Het complex ligt op loopafstand van een klein dorpje Civitanova Alta, recent compleet gerenoveerd, in het dorp bevinden zich ongeveer 4 restaurants (wel zoeken) Dus 's avonds kan dichtbij gegeten worden zonder de auto te hoeven pakken. Wil je echt lekker vis eten dan wel even de auto pakken naar het strand op 10 min, daar zitten een paar hele goede visrestaurants. Het strand is schoon, en parkeren is gratis. Aan het strand ligt het centrum van Civitanova met een paar leuke winkelstraten en wekelijkse markt, aan de randweg zijn grote supermarkten Wij zijn in onze hele vakantie niet één andere toerist tegengekomen, neem je Italiaanse woordenboek mee, dat zal je nodig hebben.
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Celeste in Civitanova Marche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Celeste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Celeste scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: