Appartement Casa Molleone

Appartement Casa Molleone
Casa Molleone

3 reviews over Appartement Casa Molleone in het Nederlands

Rust, natuur, lekker eten, goede wijn en cultuur

Olga en Antoine, 8-7-2009

Heerlijk die rust hier! Alle kruiden staan pal voor je voeten en s'avonds lekker genieten inclusief schouwspel met vuurvliegjes. Veel boeken gelezen, mooie stadjes bezocht, terrasjes gezeten, gedroomd over toekomstplannen....kortom vakantie!
Gereisd met partner in juni 2009

Frederique, 21-1-2008

Heerlijk rustig, schitterende omgeving en inspirerende mensen.

Ik was hier om mijn boek af te schrijven. Ik heb nu zelf materiaal voor een volgend boek. Ik heb al weer gereserveerd.

Gereisd alleenreizend in januari 2008

M Peters, 4-1-2008

Het is een modern ruim appartement met veel ramen (mooi uitzicht!)Overdag maakten we vaak leuke uitstapjes in de omgeving. Daarna met een glas wijn op ons grote terras genieten van de prachtige omgeving. Wij waren op zoek naar de combinatie van rust en cultuur en dat hebben we hier zeker gevonden.
Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Molleone in Cagli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Molleone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Molleone scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.