9,5

Uitstekend

Zoover award

119 reviews over Landhuis 5alberi in het Nederlands

Heerlijk verblijf, op half uurtje rijden vd kust

Fam. De Paepe, 13-8-2017

Als je op zoek bent naar een plek, te midden van de velden tussen de Italiaanse boeren, waar je aan een heerlijk zwembad tot rust kan komen, durven wij 5alberi zeker aanraden. Naast het vrij grote zwembad, hebben onze kinderen ook veel gehad aan de trampoline, pingpongtafel en de 2 sympathieke katten. In de grote tuin kan je in hangmatten genieten van het fantastisch panorama. Naar zee rij je 'n klein half uur, en dan kan je kiezen tussen het klassieke zandstrand in Senigallia, of de spectaculaire kiezelstranden zoals Portonovo. Het interieur van de kamers is vrij basic, maar wel ruim. Fijne gastheer en gastvrouw: vaak attent en in de buurt, maar nooit opdringerig.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch!

Fam.Verspreeuwen-Bruggeman, 1-8-2017

We verbleven in een schitterend appartement met een zeer praktisch en mooi ingerichte keuken, 2 zeer ruime slaapkamers en badkamers! De omgeving is prachtig, van overal op het domein heb je een fenomenaal uitzicht over de velden vol zonnebloemen en heuvels.

Onze kids hebben zich fantastisch goed geamuseerd in de tuin, op de trampoline en uiteraard in het zwembad met licht zout water. In de vroegere schuur staat een lange tafel met veel stoelen waar het gezellig bbq'n is, alleen of met de andere gasten.

Het strand van Senigallia is nog geen halfuur rijden en heeft zeer gezellige strandbarretjes en restaurants en bovenal zeer lekker eten.

We hebben hier echt genoten van een week zon en rust!

Enige nadelen: we hadden slechts één week geboekt en best wel wat insecten (muggen en wespen) aanwezig.

Gereisd familie in juli 2017

Oase van rust

John Pel, 31-7-2017

Al voor de vierde keer een heerlijke vakantie gehad bij Han en Toos. Fijn en ruim appartement, mooi zwembad en prachtige omgeving. Ideale accommodatie om de omgeving te verkennen, naar het strand te gaan en culturele uitstapjes te maken. Maar ook om lekker bij het appartement te zitten en aan het zwembad te liggen. Aanrader voor iedereen die houdt van rust en een prachtig uitzicht!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig!

Greet, 28-7-2017

Wat was het weer heerlijk 'thuiskomen' bij de 5 bomen en 2 kanjers Han en Toos! Vol interesse werd er geluisterd naar onze al reeds beleefde avonturen. En weldadig om ons te wentelen in het luxe, van alle gemakken voorziene appartement en met oude vrienden de maaltijd te gebruiken. Zo wil ik altijd wel op vakantie. Luieren bij het zwembad, scharrelen over de enorme markt van Senegalia, groentes halen bij de lokale tuinder. Heel prettig en natuurlijk allemaal. En oh wat waren de sardientjes lekker. Tussen de bedrijven door ook nog wat tips en trucs van Toos geleerd over internet en aanverwante computerzaken, want de Wifi in 5 arberi is – zeker voor Italiaanse begrippen – top! Onze tijd vloog voorbij, al snel brak de laatste dag aan, waarop we in een wel heel speciaal restaurant de maaltijd hebben genoten: een oude steenfabriek, prachtig gerestaureerd. De moeite waard om er eens een kijkje te nemen, en als je in Italië wilt trouwen dan is dat the place to be.

Han en Toos, bedankt voor de gezelligheid en gastvrijheid, wij komen zeker graag weer terug!

Rob en Greet

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig wij komen zeker terug

J. Boeren, 2-9-2016

Ik heb geen min punten. Ik kan niets noemen wat er niet was. Voor de kinderen waten er zelf zwemluiers aanwezig. Super.

top vakantie adres

r, 31-8-2016

Alles super en doordacht om een top vakantie te hebben. Super Lokatie van alle gemakken voorzien,prachtig uitzich, tuin en zwembad

Niet verder vertellen.

kees sterrenburg, 31-8-2016

Minpuntje: het heeft een keer een half uur geregend tijdens ons verblijf. Daar hadden de eigenaren ons wel vooraf op mogen attenderen. Voor de rest is het een prachtplek. De inrichting van de huizen is prachtig en alles werkt perfect. Ook niet onbelangrijk: de toewijding van Han en Toos. Met andere woorden, gaan!

In één woord geweldig!

M. Roosen, 30-8-2016

Han en Toos hebben een geweldig mooie plek uitgekozen, wat een rust en ruimte!

De huizen zijn smaakvol ingericht, schoon en echt alles is aanwezig.

Het zwembad is heerlijk, mijn kinderen zijn er niet uit weg te slaan.

Het enige nadeel; dat we maar een week geboekt hebben.

Gereisd familie in augustus 2016

Een super locatie gerund door een super echtpaar

Hilda Sanders, 30-8-2016

De accomodatie geeft je het gevoel van luxe, alles is er, je voelt je echt welkom. Toos en Han staan altijd klaar en maken het verblijf bijzonder plezierig.

En is niets wat tegenvalt!

Gereisd met partner in augustus 2016

Nog mooier dan op de foto's!

isabelle Kuijlenburg, 26-8-2016

In juni 2016 ben ik met mijn gezin een week bij 5alberi geweest. Wat een prachtige locatie! Het uitzicht is adembenemend en het terrein is uitstekend verzorgd met sfeervolle plekken om van de zon of schaduw te genieten.

De kinderen hebben zich vermaakt in het zoutwaterzwembad, maar ook een enkele trips naar het nabijgelegen strand waren heerlijk.

Kortom een topvakantie en wij komen zeker weer!

Gereisd familie in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis 5alberi in Belvedere Ostrense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis 5alberi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis 5alberi scoort een 9.49 uit 10 op basis van 124 reviews.