Vakantiehuis Casa Oliva

Casa Oliva
8,8

9 reviews over Vakantiehuis Casa Oliva in het Nederlands

We komen hier zeker nog een keer terug!

Peter, Anneke en Myrthe, 25-8-2017

Enorm gastvrije mensen. Je bent welkom en dat krijg je aan alle kanten ook te merken, zonder dat het overdreven is. Prima ontbijt elke ochtend, lekker eten ook 's avonds (moet je alleen niet elke avond doen). Sobere inrichting van de huisjes, (maar dat is kennelijk iets Italiaans). Zwembad+stoelen waren wel erg fijn om te verblijven.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi en rustig

Wilma en Fred, 7-7-2017

Wij zijn 6 dagen in Casa Oliva geweest en hadden halfpension geboekt.

We hadden een keurig compleet appartement nummer 62, 2 verdiepingen. De medewerkers zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam. Bij aankomst waren er wat problemen met de airco, direct is er iemand meegelopen en heeft het nagekeken, echter niets opgelost. Na ongeveer 15 minuten kwam zij terug en heeft alles netjes opgelost keurig!

Het zwembad is waarschijnlijk bij een hoge bezetting wat klein.

Het complex is een keurig gerenoveerde oude burcht, het geheel is bijzonder mooi opgezet. Bij de appartementen zit geen buitenruimte, je kan wel voor de deur zitten, maar dat is niet echt comfortabel. Een volgende keer boeken we een hotelkamer, daar is meestal een terras bij aanwezig. Het ontbijt was goed en er was voldoende keus. Het diner was goed, maar na een aantal dagen wat eentonig. De kwaliteit was echter goed! We hebben bijzonder genoten van het mooie uitzicht tijdens het eten. Naast Casa Oliva is nog een restaurant, hier hebben we niet gegeten, maar dit zag er iedere avond wel heel gezellig uit!

Kortom een aantal fijne dagen hebben we er doorgebracht,

hartelijke dank,

Wilma en Fred

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch uitzicht en grote klantvriendelijkheid

Familie van Rijn, 27-9-2014

Casa Oliva ligt op een geweldig mooie plaats. Het uitzicht is overweldigend mooi. Het was onze 2e keer hier. De eerste maal hadden we een appartement en nu hadden we voor een hotelkamer gekozen. De kamer was ruim, schoon en voldeed aan onze behoefte. Alle dagen werd er schoongemaakt. Voor Italiaanse begrippen was het ontbijt uitgebreid. Het avondeten,wel een wat kleine keuze, was smakelijk en niet duur. De behulpzaamheid van manager Norberto en zijn team was fantastisch. Toen wij wilden vertrekken en onze auto niet meer startte hebben ze ons enorm goed opgevangen. Hij heeft ons enkele malen naar de garage gereden, hield alles goed in de gaten en toen bleek dat we pas een dag later zouden kunnen vertrekken mochten we de extra nacht in de hotelkamer tegen gereduceerd tarief doorbrengen.
Gereisd met partner in september 2014

Prachtige locatie en uitzicht

cos, 13-6-2012

Locatie en uitzicht erg mooi. Casa Oliva is gesitueerd in een kleine borgo met uitstekend restaurant. Vriendelijk personeel. Tegenover hotel klein bistro Da Gustin met heeeel goed eten. Menu wordt per dag bepaald en antipasta heerlijk.
Gereisd met partner in mei 2012

Heel mooi!

Paul en Monique, 1-10-2011

Wat een mooi hotel. Het is een klein dorpje binnen een vesting wat bijna helemaal een hotel met appartementen is (er wonen nog een paar particulieren). Helemaal gerestaureerd. Wij hadden geluk... omdat er bijna geen gasten waren kregen we een heel mooi, ruim en schoon appartement in plaats van een hotelkamer. Inderdaad jammer dat er geen balkon of buitenzitje bij hoorde maar je stoel kon je toch buiten zetten en dan keek je uit over het prachtige landschap. Beheerders waren erg aardig, het ontbijt was prima. Prachtige locatie om er te trouwen in het kerkje binnen de muren en dan te feesten in het restaurant. Serrungarina, het dorpje wat dichtbij ligt, maakte een heel vriendelijke indruk en tijdens het 'feest van de peer' hebben we heerlijk gegeten in het restaurant tegenover de trappen die naar het kleine vestingstadje leiden.
Gereisd met partner in september 2011

Mooie omgeving en rustig

jurgen, 26-9-2010

Casa Olivia ligt op een mooie lokatie met een fantastisch uittzicht. Vriendelijke eigenaars die redelijk goed engels kunnen. Ontbijt was goed en het eten in het restaurant was ruim voldoende. De kamer was sober maar wel schoon.
Gereisd met partner in september 2010

Fantastische plek.

Fam Helsen, 13-8-2010

Mooie locatie met een erg mooi appartement. Ook fijn dat er een restaurant bij is,met vooral een prettige bediening en zeer goed eten.Jammer dat er geen balkon of terras bij het appartement is,dat hebben we wel gemist.Maar verder hebben we er een mooie vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Fantastische plek!

monique, 25-8-2009

Zeer mooi gelegen boven op een heuvel met een prachtig uitzicht!

Het appartement is netjes modern en degelijk ingericht en van alle gemakken voorzien. (Voor italiaanse begrippen)

Je hebt zelfs een boven en benedenverdieping.

Airco is aanwezig tegen betaling zowel boven als beneden.

Verder is de burght netjes, en grotendeels gerenoveerd.

Het zwembad is niet al te groot maar voldoet verder prima!

De straatjes zijn wel erg smal dus opletten voor je spiegels (een SUV is waarschijnlijk te breed)

Een Renault Clio gaat precies... Je kunt beneden echter goed parkeren..

Je zou het uitstekend kunnen gebruiken als trouwlocatie zelfs een kerk is aanwezig..

De prijs / kwaliteit van het eten in het restaurant is prima en je hebt een prachtig uitzicht.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

We hebben er een erg fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2009

Prachtig uitzicht

Cisca, 7-8-2009

De appartementen liggen aan de rand van de borgo (burcht). Vanuit je appartement heb je een verschrikkelijk mooi en ver uitzicht over de heuvels van de streek Le Marche. Het appartement is sober ingericht, als je de bedbank in de kamer gebruikt blijft er weinig ruimte over. De slaapkamer boven is daarentegen heel ruim. Er is alleen geen zitje vóór het appartement (dit werd door de meeste gasten erg gemist) heel jammer. Ook was het vervelend dat er verkeer voor de appartementen reed. Je kon voor een redelijke prijs in het restaurant lekker en goed eten, het mooie uitzicht had je er gratis bij.
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Casa Oliva bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Oliva in Bargni di Serrungarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Oliva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Oliva scoort een 8.8 uit 10 op basis van 9 reviews.