Vakantiehuis Casa dei Sogni d'Oro

Vakantiehuis Casa dei Sogni d'Oro
Casa dei Sogni d'Oro
9,8

3 reviews over Vakantiehuis Casa dei Sogni d'Oro in het Nederlands

Zalige mix van rust, activiteiten, lekker eten...

Fam Jacobs, 20-8-2017

Een heerlijke plaats om te vertoeven. Huisje is tip top in orde. Zwembad is perfect, prima onderhouden.

Activiteiten zijn er in overvloed, zowel de "actieve" (mountainbike, canyoning, via ferrata, avonturenpark, parapente...) als de minder "actieve" (wandelingen, dorpsbezoekjes, bergwandelingen, musea...)

Veel echt lekkere restaurants in de buurt. Heerlijk eten en drinken voor een betaalbare prijs.

Wat het helemaal àf maakt zijn de gastheer en vrouw, je kan hen alles vragen, ze staan steeds klaar met raad en daad. Zonder opdringerig te zijn.

Dit is écht een adresje om te onthouden in een streek die de moeite is om ontdekt te worden.

TOP verblijf !!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk!

Jacqueline, 8-7-2017

Een fantastische plek om tot rust te komen. Prachtige locatie en de plaatsjes in de buurt zijn ook zeer de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastische vakantieplek

Ben Verwoerd, 1-12-2015

De Casa, met meerdere mooie appartementen, is schitterend gelegen in de glooiende heuvels van Le Marche. Ons appartement, met eigen opgang en terras, had een mooie houtkachel waarvan we enkele avonden heerlijk hebben kunnen genieten. Het was er ruim, compleet ingericht, van alle gemakken voorzien zoals bijv. gratis Wifi en bijzonder schoon. Er zijn legio mogelijkheden in de directe omgeving om lekker uit eten te gaan tegen uiterst betaalbare prijzen. Er is veel schitterende natuur te bewonderen, maar ook prachtige kleine stadjes en voor liefhebbers de zee met een paar mooie, karakteristieke oude badplaatsen langs de Adriatische kust. Je kan er ook genieten van de rust en 's avonds van een sterrenhemel zoals we die thuis helaas zelden meer kunnen zien. Maar wat ons verblijf vooral zo aangenaam gemaakt heeft was de gastvrijheid van de eigenaren. Geen moeite was hen teveel, waardoor we ons echt meer dan welkom voelden. Kortom, een plekje om snel nog eens naar terug te gaan.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa dei Sogni d'Oro in Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa dei Sogni d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa dei Sogni d'Oro scoort een 9.81 uit 10 op basis van 4 reviews.