Appartement La Mirabella

1 review over Appartement La Mirabella in het Nederlands

vakantie mei 2013. Nieuw Appartement

Laura van Huet, 23-5-2013

Fantastisch nieuw appartement.

Wij zijn begin mei een week in het nieuwe appartement van La Mirabella

geweest. Het is een heerlijk rustig plekje met een fantastisch uitzicht op het meer en de bergen. Het appartement is voorzien van alle gemakken en we

hebben super geslapen! De omheinde tuin is ideaal voor kleinere kinderen en het bovengrondse zwembad is wel zo veilig ­ de kleintjes kunnen er niet in vallen! Al was het water nog wel een beetje koud hebben we toch nog een paar keer lekker gezwommen.

In de omgeving is genoeg te doen en zien, vooral wandelen is prima mogelijk, al moet je er wel rekening mee houden dat je een route kiest die geschikt is. Voor kleine kinderen kan het in de bergen wel te zwaar zijn.

Eten en drinken in de locale agriturismo¹s en restaurants is van uitstekende kwaliteit en goed te betalen.

Al met al hebben we het prima naar ons zin gehad en komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Mirabella in Amandola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Mirabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Mirabella scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: