Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Il Colle degli Ulivi in het Nederlands

Gerard, 8-5-2007

We hebben in de meivakantie genoten van een fantastisch verblijf in de BenB il colle degli ulivi (de olfijfboomgaard op de berg). Een leuke finse houten hut midden in een olijfboomgaard (geschikt voor 4 personen). De eigenaren, Ivano en Terhi, maakten elke dag een heerlijk ontbijt, facultatief kon je ook 's avonds bij hen dineren. Hebben we twee keer gedaan, vier gangen specialiteiten uit de streek: genieten! Een leuke accommodatie op 30 minuten met de trein van Rome en superaardige gastheer en -vrouw. Ons advies: doen!!
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Il Colle degli Ulivi in Zagarolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Il Colle degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Il Colle degli Ulivi scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.