Aparthotel Cavalluccio Marino ****

Cavalluccio Marino
6,8

4 reviews over Aparthotel Cavalluccio Marino in het Nederlands

P.van der Vliet, 13-8-2007

Leuk hotel wat een beetje gedateerd is. Slecht engels sprekend personeel, met name in het restaurant.
Gereisd familie in augustus 2007

Jop Boiten, 16-6-2007

het was een leuk hotel ik ben er met mijn school in mei 07 naar dit hotel geweest en het hotel vond ik prima maar de bediening viel me wel tegen
Gereisd anders in juni 2007

18-5-2007

Dit hotel is één grote mislukking. Het eten is koud, vies, veel te simpel en soms zelfs over datum, om al niet te praten over de kwaliteit van het personeel: dat loopt erbij zoals het eten eruit ziet.

Of hier ooit gekeken is naar de beoordeling van de vier sterren die het hotel heeft, is nog de vraag. Ik had een kamer op het dak, dit is bijna een nachtmerrie. Alle kasten stinken, dus iets ophangen of neerzetten in een kast is absoluut geen optie. Op de deur van de badkamer zit geen slot, wat natuurlijk niet kan voor een vier sterren residentie.

Het enige goede aan dit hotel is de omgeving. Enkel sommige hotelkamers met balkon zijn redelijk, maar ook enkel in groepsverband.

Tot slot is het goed om te vermelden dat dit hotel helemaal NIETS is voor groepen, maar ook een absolute nachtmerrie is voor mensen die gewoon naar het hotel komen op eigen gelegenheid. Het enige voordeel van die laatste doelgroep is het gebruik van zwembad en privéstrand, alhoewel die ook armoedig zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2007

Family, 17-5-2007

Viersterrenhotel? Maak er maar gelijk 2 van. Het is duidelijk dat van alle glorie van het hotel maar weinig meer over is. Vooral het appartementengedeelte was soms klasse kraakpand, alhoewel het binnen wel netjes was. We mochten geen gebruik maken van privé-strand of zwembad omdat dat niet voor groepen mocht en het zwembad was niet open, wat verkeerd was gezegd door touroperator maar desondanks mochten we daar geen gebruik van maken. Kamers waren wel netjes, daksuites dikke armoede. Het eten was een vies gefabriceerd allegaartje en ze hielden geen rekening met vegetariërs of mensen die vanwege geloofsovertuiging geen koe of varken mogen eten. Personeel totaal niet gastvrij, chagrijnig en heel onbeschoft, een bediende gooide zelfs met opzet water over iemand, en toen we hulp nodig hadden met een verhaal te vertellen aan ambulancepersoneel, weigerden ze te vertalen en moest het met handen- en voetenwerk. Omgeving is wel heel mooi. Kortom, écht niet doen, zoek een ander hotel in de buurt!
Gereisd met vrienden in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cavalluccio Marino bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cavalluccio Marino in Santa Marinella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cavalluccio Marino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cavalluccio Marino scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.