Hotel Washington Termini ***

Hotel Washington Termini
Washington Termini

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Washington Termini bij:

1 review over Hotel Washington Termini in het Nederlands

Ideale ligging maar slechte kamer.

Yvette, 8-5-2012

8-5-2012 Het hotel licht op een ideale afstand vanaf Termini. Vanuit Termini is het makkelijk om naar het vliegveld te reizen of de metro/bus te pakken richting de stad. In de omgeving van het hotel liggen erg veel restaurantjes. Het hotel licht op de eerste verdieping maar er was een lift. De kamers liggen wel aan een drukke weg met een tram. De bedden waren erg hard, slecht platte kussen en een klein slap straaltje uit de douche. Wel werden elke dag 2 handdoeken p.p gebracht. De receptie en de ontbijtzaal licht in een ander gebouw, deze is helaas alleen met een erg hoge trap te bereiken. Het hotel had maar 12 kamers dus de ontbijtzaal was erg klein, daarentegen was het ontbijt nog vrij uitgebreid. Boterhammen, ham, kaas, zoete broodjes, koekjes, toast, roggebrood en diverse zoetigheden als jam en chocoladepasta. Er was internet beschikbaar voor 24u/5euro. Toen ik echter ging vragen of ik ook 1u internet mocht, kreeg ik gratis een voucher waarmee ik toeging kreeg tot 24u internet.
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Washington Termini in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Washington Termini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Washington Termini scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.