Rome

5 reviews over Hotel Villa Patrizi in het Nederlands

"Ligging OK, kamers veel te klein"

André De Beule, 11-7-2009

4 dagen verbleven(geen 4 sterren waard)

Kamers zeer klein.

Badkamer kinderen(volwassenen):

de douche is zo klein dat men zich niet kan bukken om zijn benen en voeten te wassen.

Onze badkamer : men kan niet recht op de WC zitten, er is amper 40 cm. tussen WC en de muur!

Gereisd familie in juli 2009

V. Breen, 20-5-2008

mooie nette kamer (inclusief badmutsen!). vriendelijk personeel. ontbijt was prima maar niet heel bijzonder. Ligging t.o.v. het centrum en metro is relatief slecht (hoewel een afstand van 400/500 meter van metro natuurlijk niet onoverkomelijk is) ten opzichte van de meeste andere hotels in Rome.
    Gereisd met partner in mei 2008

Marius en Joke, 9-8-2007

6 dagen naar dit hotel geboekt, we waren er al om 10.30 uur, maar de kamer was pas om 15.00 uur klaar, dus al vast naar de stad gelopen om te verkennen. Bij aankomst hadden we een zolderkamer met een bed van 120 breed, na klagen zouden we de volgende dag een groter bed en kamer krijgen maar dit werd een kleine kamer met een groot bed, je kon er net om heen lopen ook in de badkamer was het aan als je op de wc ging zitten zat je met je knieen tegen de muur aan, jammer. Ik had het idee dat alleen de Italianen de grotere kamers kregen.

De afwerking van het hotel was erg mooi.

Het eten was eenzijdig maar goed.

In die 6 dagen hebben wij geen schone lakens gekregen ontdanks de zwetende nachten.

De airco was dik in orde, alleen niet s'nachts aan van wege de tocht.

Alleen door de kleine kamers zou ik dit hotel geen 4 sterren geven maar 3

Gereisd anders in augustus 2007

Marius en Joke, 9-8-2007

De afwerking van het hotel was erg mooi.

Het eten was eenzijdig maar goed.

De airco was dik in orde, alleen niet s'nachts aan van wege de tocht.

Alleen door de kleine kamers zou ik dit hotel geen 4 sterren geven maar 3

Verder hebben we alles met de metro gedaan, (voor 1 euro kan je overal heen) niet met de bus vanwege het zakkenrollers gevaar.

Gereisd met partner in augustus 2007

Aafke Vonhof, 8-10-2006

Een mooi hotel en aardig personeel. Het ontbijt 's ochtends is niet bijzonder, maar wel lekker. De kamers zijn mooi, airco werkt goed. Probeer wel een grote kamer te krijgen, in de kleine is weinig loopruimte. Lopen naar de metro is goed te doen.

Tip: berg je kostbare spullen goed op! Er wordt heel veel gejat, vooral in de metro.

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Patrizi**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Patrizi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Patrizi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Patrizi scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.