Hotel Villa Delle Rose ***

Petra, 2-8-2017

6 dagen in dit hotel ... verschrikkelijk

Onvriendelijk personeel

Slecht onderhouden en vies

Ontbijt is minder dan minder

Ramen kunnen niet open omdat het renovatie gedaan wordt

Veel lawaai van het café ernaast tot 3 uur in de ochtend

Dit hotel nooit meer

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig Romantisch oud romeins hotel

Alfons Vos, 24-6-2017

Goed hotel gelegen vlak bij het station Termini op 5 min. loopafstand. Ideaal centraal gelegen voor bezichtigen Rome, alles op loopafstand. Vriendelijk personeel, schone kamers en goed ontbijt. Tijdens ons verblijf werd de buitenkant gerenoveerd omdat de gemeente het gebouw als authentiek beschouwd en dus hoort bij het cultureel erfgoed van Rome. Zijn hier nu al een paar keer geweest en telkens naar onze volle tevredenheid. Gaan zeker weer terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Gedateerd, vies en eenvoudig

Gezin met jonge kinderen, 25-5-2017

Personeel aan de balie is vriendelijk en behulpzaam. Voor een stedentrip ideale ligging op enkele minuten lopen van het centraal station.

Badkamer was klein en beschadigd. Schoonmaak van de kamer kan echt beter! Vloeren waren vies, vloerbedekking smoezelig, mieren op de kamer, dode insecten in de badkamer. Ook maakte de airco veel lawaai.

Kamer was gelegen naast een restaurant en 's avonds was daar live muziek. Gezellig, maar met jonge kinderen die moeten slapen is dat niet handig. Om 23:00 stopte de muziek maar tot sluitingstijd was er lawaai onder het raam.

Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Het personeel in het restaurant kan wel een lesje gastvrijheid gebruiken. We waren met 6 personen en er waren enkel tafels voor 4. Op de vraag naar een tafel voor 6 werden er enkel 2 stoelen bijgezet, maar voor het gemak werd servies en bestek vergeten.

Ook was het personeel geregeld het restaurant uit zodat er niemand in het restaurant was.

Samengevat is de prijs/kwaliteit verhouding niet heel best.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Sjofel en eenvoudig

JC Vermaat, 22-4-2016

Klein hotel vlakbij station Termini, kamers zijn eenvoudig en minimaal ingericht, het meubilair is gedateerd en goedkoop, smalle bedden en spaanplaat meubels uit de jaren 70, de eetzaal is in de kelder voor het eenvoudige ontbijt.

Wat je nodig hebt is er maar niets meer dan dat, zeker geen 3 sterren waard, het moet nodig gerenoveerd worden.

Gereisd met partner in april 2016

Restauratie nodig,achterstallig onderhoud.

R.Blackmore, 17-5-2015

Toch is het een hele mooie oude villa. De receptie was niet echt vriendelijk. Ze hebben ook niet het bericht doorgegeven dat onze vlucht was geannuleerd. Dit bericht was speciaal door onze touroperator doorgebeld. Straat was vol scooters en graffiti. Beneden was een oase van een terras met potten met grote planten en citrusbomen. Hier was het heerlijk uitrusten na een drukke dag in de stad. ( je mag ook je eigen fles wijn hier meenemen). De kamer was schoon en netjes, en de kamer meisjes waren wel vriendelijk..
Gereisd met partner in mei 2015

Gaat wel mag nog beter

Roberto, 23-8-2014

Ik vond koffie niet lekker. Brood droog mag beter vind ik
Gereisd met partner in augustus 2014

Slechts 6 minuten lopen vanaf het Station.

Charles , 7-6-2014

Goed hotel voor een Stedentrip. Ontbijt ruim voldoende.

Vriendelijke mensen. De omgeving is niet bijzonder, maar

dat is gebruikelijk dichtbij een Station.

Gereisd met partner in juni 2014

Eenvoudig maar voldoende hotel. Prima ligging

Geert Veroude, 20-5-2014

Het ontbijt is eenvoudig voor een stedentrip voldoende.
Gereisd met partner in januari 2014

Leuk rustig hotel voor stedentrip

mail_236, 28-10-2013

Hotel in oud pand, karakteristiek, niet nieuw en glanzend, maar wel echt Romeins en echt schoon, Beter nog: echt goede bedden. Door de ligging niet al te veel straatlawaai, wat wij heel prettig vonden. Wij hadden een kamer met vide en hoog plafond.

De heren aan de receptie waren zeer vriendelijk, gaven tips voor goede restaurantjes die ook echt goed bleken.

Ontbijt voor Italiaanse begrippen goed en redelijk uitgebreid; zelfs Hollandse kaas!

Ligging vlak bij Termini was ideaal. Wij zijn vaak met de metro gegaan.

Wij hadden gevraagd om losse bedden, wat ons goed beviel, want de 2-persoonsbedden zijn in Italie over het algemeen niet erg groot.

Als je snel last hebt van lawaai van de stad, zijn oordoppen een goed idee. Toch had dit hotel door rustige ligging weinig last van straatlawaai.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Zeer vriendelijk personeel, super ligging

Nynke, 9-10-2013

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer met balkon. Wij hadden per ongeluk een nacht te weinig geboekt, waardoor ons reisschema niet meer klopte. We konden zonder problemen een nacht extra boeken, zeer kort vantevoren. Wel in een andere kamer, maar het personeel zorgde voor het verplaatsen van onze spullen.

Erg behulpzaam personeel bij vragen, altijd in voor een gezellig gesprekje. Goede ligging, op 5 min van station Termini, waardoor je zowel te voet als met het openbaar vervoer zo in de stad bent.

Enige minpuntje: er wordt geadverteerd met een privé-parking, maar hier passen precies 2,5 auto's op. Gelukkig was er een parkeergarage dicht in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Delle Rose bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Delle Rose in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Delle Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Delle Rose scoort een 6.4 uit 10 op basis van 21 reviews.