Rome

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Small Luxury bij :

1 review over Hotel Small Luxury in het Nederlands

Aanrader!

dorian, 29-10-2013

Wij zijn 4 nachten in dit B&B geweest en dat is ons zeer goed bevallen. Hele vriendelijke dame, kamers zijn netjes en schoon met een heerlijk bed en douche. Wij hadden toevallig de kleinste kamer en dat was prima te doen. Ze maakt een feestje van het ontbijt en na een dag rondlopen in Rome stond er vaak wat lekkers op onze kamer klaar. ( nootjes, flesje wijn etc ) Het ligt om de hoek van het vaticaan dus heel centraal. De metro ligt op 5 minuten afstand. Het is er ook lekker rustig, de kamers liggen in een groot appartementengebouw tussen de Italianen die daar wonen. Echt een aanrader!!
    Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Small Luxury in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Small Luxury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Small Luxury scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.