Hotel Siracusa ***

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Siracusa in het Nederlands

Vreselijk

Y.Heidstra, 2-10-2017

*** Complex Donker vies en vochtig! Slecht ontbijt. 6 tafels op 52 kamers 2de kopje moet betaald worden. Personeel spreekt slecht engels en is niet vriendelijk. Geen schoonmaak tijdens onze 8 dgn en geen wisseling van de handdoeken.

Alleen de bedden waren goed! Misleidende site en folder over het complex.

Zeker geen 3 sterren

Gereisd met partner in september 2017

netjes

Fem, 26-8-2008

Ook ik ben hier met school geweest. Mijn twee vriendinnen en ik hadden een mooie kamer. Best ruim, met een koelkast, tv, kluisje en eigen badkamer. Wel wil ik vermelden dat in vergelijking met anderen wij een mooi kamer hadden. Het ontbijt was niet heel luxe ofzo, maar wel gewoon netjes. Alles wordt elke dag gewoon schoongemaakt. Het personeel aan de balie spreekt echter slecht Engels. Verder heb ik er fijne dagen gehad en vond ik het een goed hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

De Smet Myriam, 19-3-2007

Als je echt een ontwenningskuur wilt doen om niet te slapen ga er dan gerust heen.Als je geluk hebt krijg je een aansluitende kamer waar ze met zes à zeven personen een feestje bouwen. Wordt niet op gereageerd.

Geen afstandsbediening voor Tv noch aanwijziging. Geen aanwijzing voor gebruik van telefoon bvb hoe je receptie moest bereiken "niente". Zoek het zelf maar uit.Ontbijt: armtierig "fruit" ???

Gereisd anders in maart 2007

Rein, 12-6-2006

Mooi hotel tegenover het centraal station van Rome (termini). Ik ben er met school geweest en ze doen niet echt moeilijk met drank enzo, alles wordt de volgende ochtend ook netjes opgeruimd en schoongemaakt. Enige nadeel was de nogal kleine kamer, 4 bedden op een 2-persoons kamer.....
Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Siracusa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siracusa in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siracusa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siracusa scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.