Hotel Royal Santina ****

Hotel Royal Santina
Royal Santina
8,7

11 reviews over Hotel Royal Santina in het Nederlands

modern hotel dicht bij termini station

Eli, 8-10-2017

goed en verzorgd hotel op 2 min van station.klein ontbijtbuffet met alle basis benodigdheden van goede kwaliteit voor maar 3 euro! muren van de kamers zijn niet super geluiddicht.

goede bedden en mooie kamer.bagage plaats voor later vertrek is voorzien.

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed hotel

ajdance2, 17-3-2013

Het hotel heeft een goede ligging pal tegenover het grootste station van Rome. Je zit dus meteen bij de treinen en metro's. 'S avonds hangt in de buurt wel een beetje een grimmige sfeer als je aan de verkeerde kant van het station komt, maar dat is maar één straat. Je moet dan gewoon even een andere route nemen. De kamers zijn ruim en hebben goede bedden. De badkamer heeft een losse douche en een los bad en is zeer luxe. Het ontbijt is wel een beetje karig, er is niet veel keuze, maar er is wel genoeg voorraad van alles. Het personeel is aardig en behulpzaam. Het hotel is zeker een aanrader, bovendien stoppen alle toeristenbussen voor de deur.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Hele goede service, uitermate vriendelijk personee

heer Hulst, 23-7-2012

Receptiepersoneel is zeer klantvriendelijk en heeft zich zeer ingezet om verloren bagage terug te krijgen bij de vliegmaatschappij.
Gereisd met partner in juli 2012

G-E-W-E-L-D-I-G

B. Franken, 14-5-2011

Twee weken geleden hier vier dagen geweest. Het is een geweldig hotel, al doet de gevel anders vermoeden. Het is echt 'om het hoekje' bij station Termini, dus treinen en bussen kunnen niet dichterbij zijn. Bijkomend voordeel: de bus naar het vliegveld, evenals de toeristische Hop on-Hop off bus vertrekken voor de deur.

De kamers zijn heel modern. Je kunt kiezen uit vier 'kleursferen', door het licht aan te passen. In de kast vind je extra kussens en badjassen en verder is alles mogelijk. De kamers zijn niet extreem groot, maar wel uitermate schoon en netjes. De badkamer is ruim: bad met douche, losse douche, toilet en bidet.

Het ontbijt bestaat uit een groot keuzebuffet. Prima!

Het is niet een heel goedkoop hotel, maar wel redelijk voor de kwaliteit. Wat mij betreft is het zeker waard.

Ik ga graag naar Best Western hotels en deze ervaring heeft dat gevoel alleen nog maar versterk.

Gereisd met vrienden in april 2011

Erg mooi hotel!!!

Kevin, 15-11-2010

Het horel ligt erg centraal recht naast de Termini. Het hoofdstation voor de metro tevens een winkelcentrum en een treinstation. De ligging is gewoon ideaal. Het personeel vond ik niet erg geweldig was nog al te merken dat ze koppig waren en niet erg behulpzaam. Maar zoveel waren we niet in het hotel en zoveel hoef je ook niet te weten. Het eten was wel goed maar we hadden alleen ontbijt en zoals in de meeste landen is het ontbijt niet gigantisch groot. Maar het was goed genoeg voor een weekendje weg. Prijs en kwaliteit heb ik niks op aan te merken de kamers zijn geweldig mooi en erg modern en nog niet zo lang geleden verbouwd. Erg leuk hoe ze het met de sfeer verlichting deden je kon kiezen welke kleur je kamer kreeg op de achtergrond. Rood, Blauw, Groen of Wit erg leuk. Het sanitair was echt super en hygienisch. Op de kamers werd veel gebruik gemaakt van de nieuwste technieken en het modernste assortiment aan meubels erg mooi. Zeker eens heen gaan dit wil je niet missen echt heelrijk
Gereisd met partner in november 2010

prima modern hotel

Koeman, 16-10-2010

We zijn net vier nachten in Royal Santina geweest. We hadden kamer op de bovenste verdieping met balkon. Mooie ruime moderne kamer met prima kingsize bed. Hoewel in drukke omgeving geen geluid van de straat als je binnen bent en de schuifpui is gesloten. Jammer was dat er bij de douche geen scherm was zodat het douchen niet prettig was omdat alles nat werd op de vloer. Ook hadden we wel een extra stoel willen hebben want er was een bureaustoel en een poef dat is niet echt makkelijk om even lekker op te zitten na een dag door Rome. Hotel ligt erg gunstig naast station Termini, busstation en Metro.
Gereisd met partner in oktober 2010

Trendy hotel in hartje Rome!

Mw. Jansen, 4-6-2010

Leuk hotel!

Toen wij er aan kwamen waren ze net klaar met renoveren, goed gelukt!

Gereisd met vrienden in juni 2010

prima hotel

Lynn, 3-8-2008

Goed hotel, naast station termini. Dat vonden wij ideaal want je kunt in de stad altijd een bus nemen waar Termini op staat; zijn er veel van. Geen last gehad van herrie of iets dergelijks. Heel vriendelijk personeel. De kamers werden goed schoongemaakt. Het ontbijt was uitgebreid maar niet erg 'Nederlands'. Geen lekkere broodjes bijv. en groene eieren; te lang gekookt. De airco op de kamer doet prima; het was er lekker fris. Toen we de koffers in bewaring wilden stellen was dit prima geregeld; een aparte kamer met sleutel. Er werd een sticker op de koffer gedaan en wij kregen een sticker om later weer in te wisselen. Een piccolo haalde onze koffer.
Gereisd met partner in juli 2008

Manja, 11-5-2008

Hotel met de service en ontbijt die je bij een 4 sterrenhotel verwacht. Ligging van het hotel is voor een stedenbezoek uitstekend. Nog geen 100 meter vanaf Termini met alle bussen, metro en treinen.Met bus 40 zit je zo bij de gezellige straatjes en pleinen. (Trevi, Patheon en Piazza Navona)Het personeel vonden wij stug en niet vriendelijk. Er kon geen goede morgen af.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Sanne, 21-6-2007

Ik vond dit zeker een 4-sterrenhotel. De receptionisten waren altijd vriendelijk, de kamer was heel mooi met een goede badkamer en de ligging was uitstekend (vlakbij metro en winkelcentrum). Dit hotel is een uitstekende uitvalsbasis voor iedereen die Rome wilt verkennen.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Santina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Santina in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Santina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Santina scoort een 8.68 uit 10 op basis van 12 reviews.