Hotel Roi **

Rome
Hotel Roi
Roi

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Roi bij:

2 reviews over Hotel Roi in het Nederlands

Prima hotel

PaJuLu, 2-11-2009

5 Dagen in het Roi Hotel in Rome geweest! Prima voor elkaar, nette schone kamers, kleine badkamer.

Wel erg gehorig aan de straatkant.

Prima ligging en leuke buurt.

Als we weer naar Rome gaan, gaan we zeker terug naar dit hotel!

Gereisd met partner in november 2009

Vriendelijk en net hotel op goede locatie

Jessica, 1-9-2008

Tijdens een rondreis van een maand door europa was dit een van onze verblijfplaatsen. Dit was een van de beste hotels die we deze reis hadden. Ligging pal naast de metro en maar 4 haltes (5 min.) van het station termini. Hotelpersoneel is zeer vriendelijk en engelstalig en wil graag helpen. Kamers zijn niet heel groot maar bieden voldoende ruimte en badkamers zijn erg mooi. Kamer is netjes en schoon. 's Ochtends krijg je een klein ontbijt op de kamer gebracht, zodat je de dag niet met een lege maag begint. We waren erg tevreden.
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roi scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.