Hotel Orazia ***

Orazia

7 reviews over Hotel Orazia in het Nederlands

Prima hotel

van der Bloemen, 21-8-2017

Prima hotel in karakteristiek Romeins gebouw. Ligging tov centrum is prima al vonden wij het jammer dat er nogal wat zwervers en niet frisse types rondliepen in de buurt. Lift is erg leuk.

Kamer is netjes en sanitair idem. Ontbijt is redelijk goed.

Op advies van medewerker naar nabijgelegen restaurant gegaan. Dat was erg goed!!

Al met al een prima verblijf in een keurig hotel!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima uitvalsbasis!

Ingrid, 18-3-2017

Prima hotel dicht bij de oude stad. Veel bezienswaardigheden zijn te voet te doen. Kamer verdient wel een opknapbeurt. Badkamer is recentelijk vernieuwd. Tip! Huur een fiets en ga met een Nederlands sprekende gids door de stad 👍🏻.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Schoon mooi hotel, rustig en centraal

., 29-12-2013

Dit kleine hotel kun je met een gerust geweten overal aanprijzen, als je Rome wil verkennen. Metro restaurant, apotheek en supermarkten op slechts een steenworp afstand van het hotel.
Gereisd anders in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Orazia bij:

Super locatie, perfect voor een korte trip!

., 12-12-2013

Leuk hotel, super ligging, aangezien het slechts een steenworp verwijderd is van alle belangrijke bezienswaardigheden van Rome. Als je minder lopen wilt, is het metrostation meteen om de hoek. Het ontbijt is helaas minder goed, de broodjes waren vals geadverteerd, maar ze schijnen goed te lopen in Italië, het fruit kwam uit blik en al het beleg zoals jam en boter evenals brood en koekjes werden in afzonderlijke plastic schaaltjes geserveerd. De sappen smaken allemaal naar suikerwater met aroma, de koffie is echter heel fatsoenlijk. Om te overnachten bij een stedentrip is het echter een volledig voldoende, sfeervol hotel met absoluut geweldige ligging! De lift naar het hotel is al een avontuur op zich;-) Als je een kamer krijgt op de binnenplaats is het ook erg rustig. Er is wifi en om de koffers op de laatste dag na het uitchecken daar te laten staan tot het vertrek is geen probleem. We hebben ons op ons gemak gevoeld!
Gereisd anders in december 2013

Super service en netheid.

., 27-9-2013

Onze kamer was goed voor 3 sterren, het ontbijt was goed en vooral de netheid van de kamer en het gehele hotel was geweldig. Bij de receptie kon men ons helpen met tips en info. We werden opgehaald van het hotel voor verschillende rondleidingen georganiseerd door de receptie. Omdat we pas in de avond vertrokken, konden we na het uitchecken onze bagage laten achterlaten in het hotel. De metro is net om de hoek, een wandeling richting het Colloseum en het stadscentrum is zeer aan te bevelen. Wij hebben ons zeer welkom gevoeld.
Gereisd anders in september 2013

Goede prijs-kwaliteitsverhouding voor tochten door

., 7-5-2013

Goed gelegen hotel voor een stedentrip vanwege verkeersverbindingen (metro, centraal station, diverse bushaltes). We waren vooral onder de indruk van de gastvrijheid/vriendelijkheid en bekwaamheid van de medewerkers.
Gereisd anders in mei 2013

Ideaal voor stedentrips.

., 31-3-2013

Het hotel is perfect geschikt voor stedentrips. Alles is eigenlijk in de buurt, supermarkt, bar en winkels. De metro is aan de overkant en voor de rest kun je lekker alles te voet doen. Enige kritiek is het ontbijt, dat veelzijdiger zou kunnen zijn. Het instant koffie in de morgen zou moeten veranderen, is niet zo smakelijk. Het absolute hoogtepunt is de lift, die houdt het nog wel 100 jaar uit. Zo veel plezier in deze eeuwige stad. Voor koffiedrinkers geldt dat je ook went aan de espresso.
Gereisd anders in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Orazia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orazia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orazia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orazia scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.