Rome

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel New York** bij :

3 reviews over Hotel New York in het Nederlands

Martine, 8-8-2006

In November 2005 geweest. Hotel uitgezocht op ligging, is dan ook prima. Verder is het een beetje troeperig, doet erg denken aan een hostel ipv een tweesterrenhotel. Ontbijt na de eerste dag overgeslagen, was vies en deprimerende ontbijtkamer. Hotelkamer was piepklein, aan het einde van de gang en je moest twee keer een lange gang door en een hoek omslaan om bij de dichtsbijzijnde nooduitgang te komen (we sliepen op de 5e verdieping!). Zie foto voor hotelkamer, dat zegt genoeg, lijkt mij.
Gereisd met partner in november 2005

Eelco van Wel, 3-4-2005

Ik heb dit hotel bezocht in augustus 2003. Het hotel is goed bereikbaar, want ligt zowat naast station Termini. In een van die straatjes met hotels ligt dit hotel op de derde of vierde verdieping. Je moet dus eerst een lift nemen, om bij de receptie te komen. De ontbijtzaal is eigenlijk een kleine kamer met veel spiegels. Het is een kleinschalig ontbijt, maar genoeg.

De kamers zijn niet comfortabel, en er is een probleem met de airconditioning. De zomer 2003 was nogal warm, ik heb elke nacht met een open raam moeten slapen, vanwege het gebrek aan koeling op de kamer.

Het geheel maakte een erg rommelige en vervallen indruk. De service was niet slecht, maar voor de prijs krijg je weinig kwaliteit. Twee sterren vind ik hoog ingeschaald, het is eerder een éénsterren-hotel.

Gereisd anders in april 2005

H.Nobel, 21-7-2004

Gunstig geleden (vlakbij station Termini), maar erg oud, vervallen en rommelig. Kamers zijn in (tientallen?) jaren niet opgeknapt en het geheel maakt de indruk van heel erg low-budget, zonder nu bijzonder goedkoop te zijn.

De koffie bij het ontbijt was de smerigste die ik ooit heb gedronken en dat zegt wat; ik ben in Nederland heel wat gewend in de loop der jaren.

De kamer die wij hadden was echter redelijk rustig (op wat straatgeluiden na) en dat is ook wat waard.

Kamers hebben geen airco en daardoor niet zo geschikt voor de zomermaanden.

Hotel bezocht in mei 2002.

Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel New York** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New York in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New York scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.