Rome

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Morpheus Rooms** bij :

2 reviews over BedAndBreakfast Morpheus Rooms in het Nederlands

Zonde van het geld

Westdorp, 6-5-2009

Het hotel wat geen hotel is draagt 4 sterren volgens stendenstrips, met ontbijt op de kamer, nou mooi niet het ontbijt sloeg nergens op in een klein keukentje stonden dan wat kleffe broodjes en alleen zoet beleg.

Kamer was netjes maar de douche veel te klein, verder kon je nergens even lekker zitten want met 1 stoel op de kamer is dat bekrompen

Snap werkelijk niet dat mensen dit met een 9.00 kunnen bedoordelen en dat voor 1100. euro voor 3 nachten bespottelijk

Gereisd met partner in mei 2009

zeer fijn

tamara, 21-12-2008

ik ben hier geweest van

eind november voor 2 nachten

we hebben niet veel tijd hier doorgebracht

wij gingen om rome te bekijken !!

de kamers zijn super netjes het ontbijt is ook prima je kan bij de receptie je keuze doorgeven en een tijd dat je het wil eten

het word netjes op je kamer gebracht de ligging is ook super je bent zo bij de metro of het station het colloseum is ook op loop afstand het personeel is zeer behulpzaam !!

je mag me mailen voor vragen

groetjes tamara

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Morpheus Rooms in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Morpheus Rooms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Morpheus Rooms scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.