Rome

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Meltin' Rome bij :

1 review over Pension Meltin' Rome in het Nederlands

Prima liggen en zeer betaalbaar

Dennis, 25-3-2014

Een appartementencomplex met een verdieping die als pension wordt verhuurd. Zeer betaalbaar, netjes en een prima ligging om Rome te ontdekken.

Wij hadden de kamer met eigen badkamer en we waren positief verrast. Voor het bedrag dat we betaalden hadden we niet gerekend op zo'n nette en moderne kamer.

Meltin' Rome ligt op 5 minuten vanaf het station, wat erg handig is als je met een transport vanaf een airport aankomt. Daarnaast is alles te lopen vanaf Meltin' Rome, alleen naar Vaticaanstad raad ik de metro aan. De metro vertrekt vanaf het station, dus ook dat is gemakkelijk.

Meltin' Rome is dus zeker een aanrader voor het geval dat je goedkoop wilt overnachten met een goede ligging!

Gereisd met partner in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Meltin' Rome in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Meltin' Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Meltin' Rome scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.