Hotel Mayfair Residence ***

Mayfair Residence

1 review over Hotel Mayfair Residence in het Nederlands

Ruime kamers

Marcel, 21-10-2010

Dit hotel ligt redelijk gunstig gelegen t.o.v. enkele bezienswaardigheden en verder zijn de andere bezienswaardigheden goed per metro(paar minuten lopen) te bereiken. De kamers zijn zeer ruim en het is super genieten na een dag slenteren. De kamers hebben een keukenblok met gasstel, een douche/toilet, apart zitgedeelte. De inrichting was een beetje gedateerd, maar dat vonden wij niet zo belangrijk. Het ontbijt dat erbij zat was vrij simpel, maar dat ligt aan het land. In Italie ontbijten ze iets anders dan wij gewend zijn en wij adviseren dan ook indien mogelijk om excl. ontbijt te boeken en dan naar iets op zoek te gaan.
Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayfair Residence in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayfair Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mayfair Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.