Hotel Marcantonio

Rome
Hotel Marcantonio
Marcantonio

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marcantonio bij:

1 review over Hotel Marcantonio in het Nederlands

Eenvoudig, goed verzorgt en uitstekende ligging

Jerry Vivid, 26-10-2010

Het hotel zit op de 5e etage van een drukke straat vlakbij Roma Termini. In de kamer die wij hadden, aan de achterzijde, merk je niets van de verkeersdrukte. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Het kamermeisje had per ongeluk een flesje medicijn kapot laten vallen. Toen wij terug kwamen, oprechte excuses en tot onze verbazing hadden ze al een vervangend flesje gehaald bij de apotheek. Enige minpunt: het ontbijt is echt zo basic als je maar kunt bedenken. Wij haalden echter zelf wat yoghurtjes en smeerkaas bij het supermarktje om de hoek en namen dat mee naar de ontbijtzaal: geen probleem. Geen minibar, maar wel een koelkastje op de kamer.
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marcantonio in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marcantonio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marcantonio scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.