Hotel Luce ***

6,9

6 reviews over Hotel Luce in het Nederlands

Goed voor enkele dagen.

Sally, 21-7-2012

Het hotel is zeer goed gelegen, vlakbij de Termini. Zeer gemakkelijk om het hotel te bereiken vanuit de luchthaven.

De service laat wel te wensen over. Bij aankomst gaven ze enkel de sleutel, wij moesten zelf zoeken waar de kamer was, kregen geen info over waar of om hoe laat het ontbijt was en we hebben nadien navraag moeten doen over het tijdstip waarop we de kamer moesten verlaten. Bij het stellen van onze vragen, keken ze steeds maar zuur.

De kamer was aan de kleine kant, maar zeker niet slecht. De hygiëne was zeer goed, een propere badkamer en kamer!

Het ontbijt liet voor ons ook te wensen over. Dat bestond uit: witte pistolets, croissants, choco, confituur en kaas. Daarnaast kon je ook wit brood nemen. De tafels werden ook niet afgeruimd.

We hoopten dat dit elke dag iets anders zou zijn, maar dit was niet het geval. Voor ons viel dit toch maar tegen. Dit karige ontbijt valt wel te verklaren, blijkbaar hechten ze in Italië niet veel belang aan het ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2012

Te overwegen keuze voor een citytrip.

Dirk Meuret, 13-2-2010

Het hotel blijkt nu 4 sterren te hebben. Geen idee waar ze die gehaald hebben. Voor ons is dit een zeer goed 3 sterren hotel. De kamers zijn klein maar wie op citytrip gaat heeft niet meteen de bedoeling de ganse dag op zijn kamer te blijven. Badkamer is ok, al mocht de douche toch wel iets groter zijn. Onthaal is correct, maar het gebrek aan een goede kennis van de engelse taal bij het personeel blijkt een hinderpaal in de conversaties. Het ontbijt is niet overvloedig maar ruimschoots voldoende (althans voor een 3 sterren hotel...).

Het hotel ligt in de stationsbuurt en dat is niet de mooiste buurt van Rome. Toch hadden we nooit een gevoel van onveiligheid. De meeste bezienswaardigheden kan je vanuit het hotel te voet bereiken. Wel ontbreekt het een beetje aan goede restaurants in de buurt. Kortom : een te overwegen keuze voor een citytrip.

Gereisd met partner in februari 2010

voldoende voor een kort verblijf

Bart, 5-1-2010

Hotel Luce is een echt citytrip hotel,

Het voordeel aan dit hotel is dat het op loopafstand van het treinstation gelegen is. Bij aankomst in het hotel, was er 1 ding dat me heel erg opviel: Dat de vriendelijkheid en behulpzaamheid erg laag was dit voor een 4 sterrenhotel volgens Jetair. We moesten onze kamer zelf gaan zoeken we wisten wel op welke verdieping enz., koffers moesten we zelf meenemen in een heel smalle lif voor de rest krgen we geen info van hoe laat het ontbijt was en hoe de safe werkte enz

ontbijt voldoen maar wordt traag bijgevuld, koffiemachine me verschillde koffie's was niet echt warm 3 soorten fruitsap

kortom een echt citytrip hotel waar je geen of weinig vriendelijkheid of info moet verwachten uit eigenbeweging !! een super voordeel is dat je heel kort bij de metro en bussen zit

Gereisd met partner in december 2009

F.W.Simons, 19-11-2007

Een 4 sterren hotel.Gunstige ligging t.o.v. temini.

Behulpzaam personeel, spreken engels.Mooie nette kamers, niet groot maar alles is aanwezig.

Goed ontbijt buffet, wordt niet alltijd vlot aangevuld.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

M. ter mate, 6-2-2007

in de gids staat 3 sterren echter ter plaatse is het 4 sterren .

goed hotel , kamers zijn ook goed alles wat je nodig hebt is er aanwezig.

ze zijn niet super groot .

ligging achter het station. alles is op goede loopafstand ( bezienswaardigheden )

onbijt is in buffet vorm , redelijk goed. brood alleen erg droog . alles werd goed aangevuld . koffie thee, jus ed mag je zo pakken. kortom een goed hotel voor een verblijf in rome

Gereisd anders in februari 2007

franky, 12-10-2006

schoon en net hotel, vlakbij het terministation dus goed bereikbaar voor de metro.

receptie klantvriendelijk en spreken vloeiend engels.

Gereisd met partner in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Luce bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luce in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luce scoort een 6.86 uit 10 op basis van 6 reviews.