Rome

Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Loggetta di Trastevere in het Nederlands

Geweldige Bed & Breakfast met perfecte service

Suus, 14-10-2011

Heel gezellig en schoon Bed & Breakfast. Mooie ruime kamers, een superschone badkamer en wanneer je beide kamers huurt, heb je de keuken en badkamer voor jezelf. In de keuken zijn vier gaspitten en staat alles tot je beschikking. De koelkast is helemaal gevuld met sapjes, wijn, bier, water, yoghurtjes, etc.. Francesco is heel aardig en vriendelijk en wil het de gasten naar de zin maken. Hij maakt 's ochtends het ontbijt met allerlei broodjes en geeft adviezen over bus- en tramroutes, restaurants, de bezienswaardigheden, etc.. Elke 2 dagen kregen we schone lakens en handdoeken. Echt een absolute topper!!!!!
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Fantastiche plek in Rome

tanja, 14-10-2011

Een geweldig Bed en Breakfast gerund door de jonge Francesco die heel veel moeite voor je doet om het je naar de zin te maken(hij liep met ons mee naar bus en metrostation en haalde een krantje voor ons!!)

De kamers en douche worden elke dag schoon gemaakt en zien er prachtig uit. Ook het ontbijt is erg lekker en veel voor Italiaanse begrippen.

De wijk Trastevere is een leuke wijk om te verblijven met gezellige optredens s'avonds en het centrum is vanaf hier ook prime te bereiken.

Wij verbleven hier met zijn drietjes en hadden het hele appartement voor ons zelf. Drankjes etc. mocht je gewoon uit de koelkast pakken en er was gelegenheid om een kopje thee of koffie te zetten.

Al met al voor ons krijgt dit BB een dikke 10!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Loggetta di Trastevere in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Loggetta di Trastevere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Loggetta di Trastevere scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.