Rome

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast La Stella di Roma bij :

1 review over BedAndBreakfast La Stella di Roma in het Nederlands

Perfect budgethostel

rosalie-93, 27-9-2012

De bed en breakfast zit in een groot appartementencomplex en bestaat uit totaal 3 kamers. Wij hadden een klein balkonetje en 2losse 1 persoonsbedden tegen elkaar aangeschoven. De badkamer deel je met de andere gasten. Helaas was de douche wel koud. 's Ochtends kregen we een ontbijt op een dienblad aan onze deur, dit was koffie met wat plastic verpakte croissantjes, niet erg lekker. Verder was de ligging echt perfect! Om de hoek zat een grote supermarkt en het was redelijk dichtbij het metrostation en dichtbij het colloseum. Ik ben heel erg enthousiast over deze b&b!! Als je wilt besparen op je accommodatie kan ik deze zeker aanraden.
    Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La Stella di Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La Stella di Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La Stella di Roma scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.