Bed and Breakfast La Dolce Vita

Rome
Bed and Breakfast La Dolce Vita
La Dolce Vita

1 review over Bed and Breakfast La Dolce Vita

Hyggeligt B&B med fin service.

Bloss, 1-2-2015

Vi fik et pænt værelse med tilhørende badeværelse. Der var tv, gratis wi-fi, kaffe / te faciliteter og gratis flaskevand. Udenfor værelset var der mikrovon og køleskab som gæsterne kunne benytte. Morgenmaden fik vi serveret på værelset. Vores værtinde Lucia var meget tjenstvillig og forklarede os hvordan vi kom frem til flere af byens seværdigheder, samt bookede bord til os på en romantisk restaurant. La Dolce Vita ligger kun 10 min gang fra "Den spanske trappe". Der er supermarked og flere restauranter i nærheden. Det er et B&B vi varmt kan anbefale.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Dolce Vita in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Dolce Vita scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.