Rome

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast La Casa di Rosy bij :

1 review over BedAndBreakfast La Casa di Rosy in het Nederlands

Prima prijs/ kwaliteit

Sandra, 23-9-2009

We hebben 2 nachten geslapen hier, goede bedden. Nette kamers, niets bijzonders maar dat kan ook niet voor die prijs. De badkamer was schoon wel een beetje klein. De eigenares deed erg haar best om alles goed te laten verlopen, ze sprak redelijk goed engels.

Het ontijt was bijzonder slecht, een verpakte kleffe croissant, toast, jam en boter. Jus en instant koffie of thee. Wij hebben hier de eerste dag gekeken en de volgende morgen zijn we lekker vlakbij gaan ontbijten. Heerlijke broodjes en koffie.

Binnen 10 minuten zit je in het oude centrum van Rome, als je een beetje sportief ben valt alles te lopen (behalve vaticaanstad).

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La Casa di Rosy in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La Casa di Rosy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La Casa di Rosy scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.