Rome

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Il Papavero* bij :

2 reviews over Hotel Il Papavero in het Nederlands

Redelijk hotel

Roodje, 25-10-2009

Het hotel zit in een soort appartementencomplex, die er nogal veel zijn in Rome. Je moet op de eerste verdieping zijn en als je binnenkomt is er meteen een receptie. Onze kamer was ongeveer 4 tot 5 meter breed en lang. Er stonden 3 2-persoons stapelbedden in, waarvan er twee zonder trapje en wel best hoog. De bedden zelf sliepen redelijk, maar ik kan me voorstellen dat mensen ze te hard vinden. Er was ook een kast op de kamer aanwezig. Verder was er een badkamer, die een schuifdeur had die je niet op slot kon doen; niet erg praktisch. De badkamer bestond uit een toilet, een wastafel plus spiegel, een bidet en een douche met ook een schuifdeur. De douche was op zich goed, maar soms kwam er alleen een hete of koude straal uit. De kamer was verder wel schoon iedere dag. Verder was er nog een tweede gebouw ernaast. De andere kamers waren, zover ik heb gezien, ongeveer hetzelfde, maar wel in verschillende afmetingen.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Prima basic hotel

Joyce, 16-4-2009

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg over het hotel en veel info over Rome.

De kamer zag er netjes uit, met een koelkastje op de kamer, kledingkast en prima bed, nachtkastjes, extra tafeltje+stoel. Geen kluisje. De badkamer had een bad, waar je ook in moest douchen. Er was geen douchegordijn, de vloer werd hierdoor erg nat. De kraan vd douche lekte. Het was geen ramp, maar toch handig om te weten.

Voor het ontbijt kreeg je een thee/ koffie of cappuchino en een croissant (wel lekker, maar geen uitgebreid ontbijtbuffet) Wij betaalde 80 euro per nacht tijdens het Paasweekend.

7 min loopafstand naar Termini station en 10 min lopen naar metrolijn Replubica.

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Papavero in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Papavero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Papavero scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.