Camping Happy Village & Camping ***

Rome
Camping Happy Village & Camping
Happy Village & Camping
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Happy Village & Camping bij:

39 reviews over Camping Happy Village & Camping in het Nederlands

Super!

Yara, 29-8-2017

Heerlijke dagen gehad op deze camping. Het is een mooie, schone camping met een zwembad er bij. Bij de receptie spreken ze goed Engels en helpen ze je graag. Wc + douches zijn schoon en netjes.

De camping licht dicht bij het centrum van Rome, als je met het (gratis) shuttlebusje mee gaat naar het station ben je binnen +/- 20min in hartje Rome.

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet wat ik had verwacht

Harrie Jansen, 25-4-2017

De camping is gelegen op een rustig plek aan de noordkant van Rome. De shuttle service is erg goed te nomen. De plaatsen zijn ruim en toen wij daar waren hadden we de plaats voor het uitkiezen. De toilet/douche faciliteiten zijn gedateerd te noemen en wat het schoonmaken betreft hebben wij gedurende ons verblijf niet gezien of gemerkt dat de toiletten/douches zijn schoongemaakt. Kapotte toiletbrillen en plukken haren die er dagen later nog lagen. Restaurant is goed, maar bediening mag wat vriendelijker. Mooie zwembaden, schone omgeving bij het zwembad met mooie uitzichten. De muziek bij het bad mag wat zachter, slapen/rusten was er niet bij.

De "supermarkt" was nog niet helemaal voorzien van een ruim assortiment, maar dat had waarschijnlijk met het vroege tijdstip te maken.

Gereisd met partner in april 2017

oase van rust

max, 22-2-2017

sanitair schoon,clean plaatsen,zorgvuldig groen,
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

fantastisch

tati, 22-2-2017

rustige plek,veel groen,goede suttle bus
Gereisd met vrienden in februari 2017

Goede camping voor een bezoek aan Rome

Alwin, 25-9-2016

Ideaal gelegen camping voor een bezoek aan Rome. Het busje van de camping brengt je in ca. 10 minuten naar een Metro/trein station. Van daaruit ben je ongeveer 20 minuten in de stad Rome. Sanitair is wel wat verouderd, maar is goed te doen. Is wel schoon. Plekjes zijn niet groot, maar omdat het heel rustig was alle ruimte. Je mag kiezen waar je gaat staan. Het is een terrascamping, maar goed te doen qua hoogte.
Gereisd met partner in september 2016

netjes

jolanda, 15-9-2016

wij zijn met de camper geweest,als we naar Rome wilde werd je met de campingbus naar het station gebracht en ook weer opgehaald (goed geregeld)

het toiletgebouw was netjes en werd iedere dag gepoetst

ook is er een net gebouw waar je de afwas kunt doen

in het restaurant kun je lekker eten en is er gezellig personeel

wij hebben er 5 dagen gestaan

Gereisd met partner in juli 2016

Schandalig slechte accomodatie!

Sanne, 8-6-2016

We hadden 2 nachten geboekt op deze camping, maar van ellende hebben we de 2e nacht maar laten zitten!

In het hutje (hok!) waar wij zaten waren de lattenbodems kapot, met als gevolg dat we keer op keer door het bed heen zakten. Als je je alleen al omdraaide zakte je er doorheen.

Uiteindelijk de matrassen maar op de grond gelegd, en zo de nacht doorgebracht.

De volgende ochtend gelijk naar de receptie gegaan, maar daar reageerde ze nogal onverschillig. Ze keken er in elk geval niet van op, dus naar mijn idee weten ze donders goed wat voor een troep ze verhuren!

Je wenst het je ergste vijand nog niet toe om daar te overnachten!

In het restaurant behandelde ze ons trouwens ook als honden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Hier camperen is duur, geen doorgangscamping

Pieter, 31-7-2015

Voor twee tentjes en vijf personen per nacht 75 euro, excl. WiFi en de 10 euro "stadsbelasting" moest contant worden voldaan?? (andere campings met gelijke voorzieningen kosten ca. 40 euro)

Ingechect om 6 pm maar bij aankomst zwembad om 7 pm bleek deze al gesloten ondanks dat we 10 minuten hiervoor de vereiste badmusten hadden aangeschaft, met enig aandringen werden deze retour genomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

goed verblijf

Chris de Haan, 29-9-2014

's Morgens met de pendelbus naar het station ,Op het station elke dag heerlijke cappuccino met een croissant gegeten. Dan 20 minuten in de trein naar Rome. Na een drukke dag Rome heerlijk relaxen op het terras van restaurant Mombreza op de camping. En na heerlijk gegeten te hebben je " stacaravan " opzoeken voor een welverdiende nachtrust.
Gereisd met partner in september 2014

Goed genoeg voor een bezoek aan Rome

Ron, 17-6-2014

Onvriendelijke arogante zwartharige dame bij het onthaal, was niet behulpzaam, haar collega s'avonds was super. Geen uitzicht, wel geluidshinder van de snelweg. Plaatsen te klein voor een camper van 7 meter. Tijdens ons verblijf van 2 dagen werden de sanitaire ruimtes niet gereinigd, vuil, vies. De service met de shutlebus is dan weer super, alleen het uurrooster daar kan je niet op rekenen.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Happy Village & Camping in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Happy Village & Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Happy Village & Camping scoort een 7.1 uit 10 op basis van 46 reviews.