Hotel Galileo ***

Galileo

342 reviews over Hotel Galileo in het Nederlands

Een fijne plek

Samantha, 15-8-2017

Schone prettige kamers, aansluitend bij een gezamenlijk balkon. Wij hebben totaal geen gehorigheid gemerkt, zelfs niet als er mensen op het balkon zaten. De badkamer is schoon en douch is prima. Airco is ook echt een pluspunt bij deze kamers. De bedden liggen goed en we hebben zelfs een klein koelkastje. Personeel is vriendelijk. Het hotel is op loopafstand van het station, naar bezienswaardigheden wel iets langer maar dat blijft bij ieder deel in Rome. Kortgezegd: aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel

Mar en Jan, 11-8-2017

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ligging is ook goed, wel aardig uit het centrum, maar goed te belopen.
Gereisd met partner in oktober 2016

in een woord geweldig!!

wiebe, 17-6-2017

leuk gezellig hotel, vlak het oude centrum van rome, loopafstand van het centraal station! mooie schone kamer, fijn bed, schone badkamer met alle gemakken, en elke ochtend een eenvoudig maar stevig én lekker onbijt.

en het personeel blinkt uit in behulpzaamheid én vriendelijkheid!

kortom, voor ons een aanrader, en volgende keer wéér Galileo voor ons!!

Praktische plek

Ingrid, 29-5-2017

Hotel.kamer vieze vloerbedekkingberg gehorig

Balkon heeft geen mooie ligging .Personeel erg vriendelijk.Bedden goed.Ontbijt matig

Gereisd met partner in mei 2017

Perfecte locatie, schoon en vriendelijk personeel.

Rita Adema, 13-5-2017

Goede uitval basis voor alle bezienswaardigheden, vlak bij centraal station Termini
Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel, ruime kamer, aardige mensen.

Ilse van M, 23-4-2017

Hotel is op loopafstand van station Termini. Onze kamer incl. badkamer was ruim en schoon, kastruimte aanwezig. Er is gratis wifi. Het ontbijt is voldoende. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt je bagage laten opslaan in een afgesloten ruimte. De bedden zijn goed, het is rustig. Ondanks dat ik gelezen heb in andere reviews dat de kamers gehorig zijn, hebben wij deze ervaring niet. In de buurt van het hotel kun je goed eten, restaurants zijn op loopafstand, bijv. mamma Angela trattoria en Al 39. In de buurt van het hotel is ook een supermarkt (tussen hotel en station).
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prima hotel, gunstige ligging, een aanrader!

Mieke H., 25-3-2017

Prima kamer met uitstekende bedden.
Gereisd met partner in maart 2017

Redelijk hotel dat overal dichtbij zit

M, 9-3-2017

Het hotel is een beetje vergaande glorie. Lampjes hingen los, de verwarming hing los en alles is gewoon een beetje ouder. Het hotelpersoneel is vriendelijk. Kamer zijn SUPER gehorig. Hoorde de wekker van de buren af gaan. En werd vaak wakker van mensen die midden in de nacht terug kwamen en de lift gebruikte. Ontbijt ook niet super.

Het hotel zit overal heel dichtbij. Je kan alles goed lopend doen en anders zitten er een metro en treinstation dichtbij.

Restaurant AL 39 heeft super lekkere pizza's!

Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel met zeer hulpvaardig personeel

Jan en Liesbeth, 27-12-2016

Vooral receptioniste Alesandra heeft ons veel geholpen met tips om ons verblijf in Rome te veraangenamen. Ook het overige personeel was erg vriendelijk.

De kamer was groot genoeg met balkon en douche en werd prima schoongehouden. Het bed was heerlijk. Er waren extra kussens en een deken beschikbaar.

Het ontbijt is goed.

Alle bezienswaardigheden waren op loopafstand te bereiken. Bus en trein waren op 10 min. lopen van het hotel.

Gereisd met partner in december 2016

Super verblijf in hotel Galileo

Thea, 17-8-2016

vier dagen in Rome geweest. Om 11.00 uur mochten we al in onze kamers. Het personeel is heel erg behulpzaam en heeft veel praktische tips voor uitstapjes. Kamers zijn netjes, het ontbijt is goed. Hele centrale ligging. Parkeergarage waar onze huur scooters konden staan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Galileo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galileo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galileo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galileo scoort een 8.01 uit 10 op basis van 351 reviews.