Hotel Fleming Rome ****

Hotel Fleming Rome
Fleming Rome
7,9

4 reviews over Hotel Fleming Rome in het Nederlands

Goed hotel in nette buitenwijk van Rome

sammieke, 5-6-2013

Hotel ligt op 15 minuten rijden met auto van Rome. Hotel is recentelijk gerenoveerd. Kamers zijn netjes en erg schoon. We hadden een kamer geboekt met bad/douchecombinatie, helaas hadden wij alleen een douche. Ook hadden we geen balkon wat wel bij boeking stond. Parkeren is erg lastig in de buurt. Is erg druk, maar het hotel heeft wel een parkeergarage, parkeren kostte 15 euro per dag. Helaas geen nederlandse tvzender en geen gratis wifi. Wifi kon voor 6 euro per 24 uur maar was defect toen wij er waren. Ontbijt was redelijk ivm andere hotels. Op de kamer was een minibar aanwezig. Tegenover het hotel was een pleintje met winkeltjes en wat marktkraampjes. Prima viersterren hotel, wij hebben het als doorreis hotel gebruikt.
Gereisd met partner in mei 2013

Goed hotel

Hermien Meijer, 19-9-2012

Goed hotel, ligt in een nette buurt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Restaurant is goed, als je het menu van de dag kiest , zit het dessert er bij in, maar let op: neem je a la carte dan betaal je € 6,--voor het dessert: dit is veel te duur voor wat je hiervoor krijgt. Kamers worden elke dag schoongemaakt en handdoeken elke dag ververst.
Gereisd met partner in september 2012

goede service en engels sprekend personeel

carla kamminga, 28-3-2012

dit hotel ligt erg ver van het vliegveld en een taxirit kost ongeveer € 60,00. Recht voor de deur is elke dag een markt en dit begint al erg vroeg. Met de ramen dicht is het wel te doen anders vroeg wakker. Met bus 32 (kosten voor een busrit is € 1,00) ben je in ongeveer een half uur op het Sint Pieter plein en is heel goed te doen. De bus komt ieder half uur.
Gereisd met partner in januari 2012

goede ligging 4-sterren twijfelachtig

George, 9-9-2009

groot hotel in een van de buitenwijken van Rome.

maakt zeer luxe indruk (vandaar ook de 4 sterren)

maar kamers zijn zeer klein.

ligt aan rustig pleintje met echt italiaanse

sfeer (kleine markt).

ik zou dit hotel wel aanbevelen

Gereisd met vrienden in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fleming Rome bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fleming Rome in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fleming Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fleming Rome scoort een 7.88 uit 10 op basis van 4 reviews.