Hotel Fiorini **

Fiorini
7,7

3 reviews over Hotel Fiorini in het Nederlands

A. Sibbes, 18-10-2007

Twee kamers: 1 kamer was uitmuntend, de andere kamer zeer slecht: geen licht in badkamer, geen handdoeken, flikkerende tl-buis was de enige verlichting in kamer, éénpersoons deken op tweepersoons bed. De matras was breder dan het smalle bed, waardoor het aan beide kanten 15 cm overhing. (ben eerste nacht dan ook uit bed gevallen) De douche kon niet worden gebruikt omdat de ingang van de cabine te smal was. Helaas was het een vaste douche, zodat we hem echt niet konden gebruiken. We hebben bij receptie geklaagd. Er werd niets aan onze klachten gedaan, en er was ook geen andere kamer beschikbaar. We haalden de handdoeken zelf maar uit de kast op de gang, maar tandenpoetsen in het stikke donker is niets. Zelfs een dakloze-logement is beter voorzien. Doordat de andere kamer zo goed was werd het verschil nóg meer benadrukt.

Verder was het ontbijt in dit hotel uitstekend. Het hotel was schoon en de mensen waren vriendelijk. Korrtom, een goed hotel met één verkeerde kamer.

Gereisd familie in oktober 2007

LJ Knol, 20-9-2007

Men had vergeten remote control van airco te geven, dus 2 nachten te warm en veel kabaal door open raam. Buurt wat rommelig en smoezelig. Trein en bus zeer goed te voet (ook met bagage) bereikbaar! Evenals Colosseum en Forum.
Gereisd met partner in september 2007

AB, 5-7-2007

Prima hotel, leuk personeel met goede adviezen en schone kamer voor een uitstekende prijs!
Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiorini in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiorini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiorini scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.