Rome
7,2

6 reviews over Hotel Eliseo in het Nederlands

Redelijk hotel

de Jong, 29-10-2009

Dit hotel is wat verouderd. Wij kregen een donkere kamer aan de zijkant van het hotel. De badkamer was klein, wel was alles schoon.

De ontbijtzaal is prachtig gelegen maar inderdaad erg klein.

Het pluspunt van dit hotel is de ligging. Je bent in no time bij de spaanse trappen.

Gereisd met partner in oktober 2009

Top locatie, beetje vergane glorie, niet schoon

M. Lenting, 9-7-2008

In de gids werd de indruk gewekt buiten op het dakterras te kunnen eten, dit bleek echter niet het geval. Ontbijt was simpel, buffet werd niet aangevuld en de bediening was onvriendelijk. We hadden in z'n algemeenheid een iets hogere kwaliteit verwacht!
Gereisd met vrienden in juli 2008

J.E. Beguin, 7-8-2007

Het hotel heeft 4 sterren. De kamers zijn zeer ruim. Voor dit niveau zou het echter wel een keer een facelift mogen krijgen.

De inrichting is nogal versleten en outdated.

Gereisd met partner in juli 2007

Erika, 11-10-2006

Wat als een viersterrenhotel wordt aangeprezen, bleek naar onze ervaringen veeleer een 3- of zelfs 2-sterrenhotel (al naargelang de bestemming). Onze kamer was zeer klein, badkamer idem dito. Het interieur is wat gedateerd, wat op zich geen bezwaar is, maar wel heel nodig aan een opfrisbeurt toe. Het ontbijtbuffet was het minst uitgebreide wat wij in andere hotels van dezelfde klasse al hebben gekregen. Wij hebben in de drie dagen dat we er ontbeten, geen enkel ongeschonden stuk serviesgoed aangetroffen. De ligging vlakbij Borghese en de Via Veneto is evenwel een pluspunt. Volgens ons hoort dit hotel echter in een andere klasse thuis.
Gereisd anders in oktober 2006

Debra, 22-3-2006

Onze kamer keek uit op het park 'villa Borghese' een mooier uitzicht kan je 's morgens niet inbeelden. Heel rustig gelegen. Wel een ietwat ouderwets interrieur. Heel goeie service. We beslisten op een avond om 24u dat we daags nadien een bezoek wilden brengen aan de tuinen van Tivoli. Voor de man achter de receptie geen probleem! Hij zorgde ervoor dat wij nog meekonden op de bus richting Tivoli. Het ligt idd iets uit het drukke centrum maar je bent in 'no time' bij de grootste bezienswaardigheden zoals de Spaanse trappen, Fontana di Trevi, ...!
Gereisd anders in maart 2006

Ann, 8-3-2005

Ietwat buiten het echte centrum gelegen, maar toch goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Begin januari kregen wij eerst een niet verwarmde en slecht ruikende kleine kamer. Wij deden hierover meerdere malen ons beklag en kregen toen een grotere kamer die wel O.K. was.

Het ontbijtbuffet is lekker en uitgebreid maar je moet er wel aanschuiven om een tafeltje te krijgen want er is te weinig plaats voorzien.

Het personeel is vriendelijk en alles is er netjes.

Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eliseo**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eliseo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eliseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eliseo scoort een 7.17 uit 10 op basis van 6 reviews.