Hotel Delle Province ****

7,9

11 reviews over Hotel Delle Province in het Nederlands

Zeer goed!

VV, 8-6-2015

Goede ligging ten opzichte van metro. Je bent zo in het centrum. Vriendelijk personeel en goede kamer. Heerlijk ontbijt met van alles en nog wat. Prijs kwaliteit super goed! Gewoon boeken!!!
Gereisd met vrienden in januari 2015

Alles is goed in dit hotel

Daniëla rooks, 5-8-2014

Zeker binnen 15 min in het centrum, personeel is zeker heel behulpzaam, schone kamers die elke dag worden schoon gemaakt en fantastisch ontbijt met verse sinasappelsap en groentessap (zelfbediening)

Voor deze prijs is het super geweldig!

Gereisd met partner in juli 2014

nooit meer

denise, 23-1-2012

Kamer geupgrade naar juniorsuite dus verwachting was redelijk hoog, voor een 4 sterren hotel.

Het was een dissillusie, het tapijt op de kamer (203) was echt goor, helemaal zwart en vol met vlekken en weet ik wat nog maar, het geluid van de tv was stuk, de jaccuzie in de badkamer werkte niet, ook de fohn deed het niet, er was een groot stuk onderuit de badkamer deur, de matras in het bed was erg oud, de vering stak er door heen, er zaten gaten in de gordijnen en de koelkast plakte enorm. Wel schone lakens op bed, schone handdoeken in de badkamer en de minibar niet duur. Bij het ontbijt moest je er vroeg bij zijn anders waren de broodjes op en kon je het doen met een klein geroosterd sneetje brood. 10 minuten lopen van Station Bologna. Voor mij nooit meer Hotel delle province.

Gereisd met partner in januari 2012

Een aanrader voor stedentrip Rome

Fam De Groot, 6-5-2010

Met een gezelschap 4 kamers in dit hotel geboekt. De kamers lagen op verschillende locaties in het gebouw en daardoor ook wat variatie in de kamers. Zo is de grootte van de kamer soms nogal verschillend, maar had de kleinst kamer bij ons dan weer wel een balkon!

Hotel is erg netjes, ontbijtbuffet een van de betere, en het nabijgelegen metrostation Bologna zorgt ervoor dat je in een mum van tijd in het centrum van Rome staat!

Enige minpuntje zou kunnen zijn de gehorigheid, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord!

Gereisd met vrienden in april 2010

prima hotel

Ingeborg van Eijkern, 21-4-2010

Prima hotel, iets buiten het centrum, maar in de buurt van metrostation. Vriendelijk en behulpzaam personeel. we hadden een ruime kamer en grote badkamer op de eerste verdieping. Het ontbijt was goed, heel uitgebreid, enig minpuntje was de lauwe thee.

Een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2010

Prima stadshotel

Rob, 5-12-2009

Prima hotel als basis de stad te bezichtigen. We zijn er weinig geweest. het ontbijt is lekker op het dakterras te eten. Ze hebben een piepklein tuintje, maar ach je hebt het ook niet echt nodig. Kamer was ok. Tien minuetn lopen naar de metro.
Gereisd met partner in mei 2005

netjes en vriendelijk hotel

S. Bouma, 14-11-2009

We hadden een kamer op de begane grond, zonder lichtinval. Beetje somber dus en wat muffig. Ook wat last van lawaai t.g.v. doorspoelen wc's Mogelijk liep afvoerleiding vlak bij onze kamer langs.

Maar so what, je bent niet in Rome om in je hotelkamer te verblijven.

Rome is immers geweldig en er is zoveel te zien.

Badkamer was goed, schone handdoeken en zeep prima!

Je kunt in het binnentuintje roken. Daarbij hadden we een goed ontbijt met veel keus. (lekkere broodjes en beleg!) Dit is op een dakterras. (november overdekt) Personeel was vriendelijk hoewel er ook wat een nukkige receptionist was. Er waren er echter drie verdeeld over de dag. Prijzen minibar beslist niet hoog.

Vanaf metrostation Bologna 10 min. lopen. Heb buurt niet als onveilig beschouwd. Veel winkels en vlakbij tegenover hotel leuk restaurant, waar keuze groot is.

Gereisd met partner in november 2009

Goed stadshotel buiten het centrum

Bart, 22-10-2009

Het hotel ligt buiten het centrum en dus is het er heerlijk rustig. Onze kamer was mooi en ruim genoeg. Ook de badkamer was in orde (geen bad, wel douche). Geen faciliteiten in het hotel, ook geen bar. Wel minibar op de kamer met dranken aan schappelijke prijs: 1,5 euro voor frisdrank. De ontbijtruimte op het dakterras en het uitzicht stellen niet veel voor. Het ontbijt vonden we goed, enkel jammer dat de koffie (uit een automaat) niet warm genoeg had. In de onmiddellijke omgeving van het hotel zijn een paar restaurants.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Inge, 5-4-2008

Prima hotel. Vriendelijke bediening, goede kamer en op 300 m. van de metro waarmee je in 3 min. in het centrum bent.
Gereisd familie in april 2008

Jan en Tanja, 26-2-2008

Best aardig hotel. Ontbijt op de 6e verdieping: mooi uitzicht; ontbijt redelijk voor italiaanse begrippen, maar we waren er niet kapot van. Kamers netjes. Badkamer OK. 10 minuten lopen tot de metro (Bologna); daarna ben je in 15 minuten in het centrum (echt goedkoop: 1 euro pp).
Gereisd met partner in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Delle Province bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delle Province in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delle Province zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delle Province scoort een 7.89 uit 10 op basis van 11 reviews.