Hotel Crowne Plaza St. Peter's ****

Hotel Crowne Plaza St. Peter's
Crowne Plaza St. Peter's
8,5

29 reviews over Hotel Crowne Plaza St. Peter's in het Nederlands

Prima hotel als uitvalsbasis voor Rome

Anna Ruyten, 21-8-2017

Fijn hotel. Zakelijk, groot, maar goede service. Lekker ontbijt. Goed zwembad. Handdoeken service bij het zwembad. Mooie kamer, met balkon. Kamer verder prima. Schoonmaak: iedere dag: prima. Alles zit bij de prijs in: kluisje, wifi (goede!), spa (met sauna, stoomcabine). Minibar, klein koelkastje. Elke dag water en op de kamer een waterkoker, met koffie/thee, wordt ook bijgevuld. Shuffle service naar het centrum: per persoon 1,50, per rit! Kost overigens ook de lokale bus en de metro. Metro ver lopen (in de hitte althans, 20 minuten) metro is wel prima als je aan de andere kant van de stad wil zijn). Supermarkt 20 minuten lopen. Hotel ligt ver buiten centrum, niet te lopen. Kwartier rijden ongeveer.

Rome is een fantastische stad. Toen wij er waren was het 40 graden: dan is het heel fijn dat je een hotel met zwembad hebt.

Let op: je moet borg betalen bij inchecken: of creditcard: maar je krijgt het terug als je niks verbruikt.

Als je bij het hotel naar links loopt, kom je al snel bij een straat met ook restaurantjes. Verder ligt er niet veel bij het hotel. Het ligt aan een drukke weg, er is een park achter het hotel, maar dat is slecht bereikbaar, langs die drukke weg lopen.

Kortom: een prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel! Aanrader!

Anne-Marie, 7-5-2016

Mooi hotel, aan de rand van Rome. Heerlijk ontbijtbuffet, mooie ruime kamers, bedden groot genoeg. Ook het eten in het restaurant is goed, drinken wel prijzig. Inderdaad erg jammer dat kinderen onder de 16 niet in de Spa mogen en dat je, als je geen badslippers hebt, deze verplicht moet aanschaffen. Dit geldt niet voor het buitenzwembad! Daar is iedereen welkom.

Goede uitvalsbasis voor een aantal dagen Rome.

GM, General Manager, 9-5-2016

Dear Anne-Marie,

Dank u voor uw commentaar, waarin u onze aandacht vestigde op uw ervaring, terwijl gasten in het Crowne Plaza Rome St. Peter's!

We zijn blij om uw waardering over het Hotel, heerlijk ontbijtbuffet, eten in het restaurant te lezen.

We hopen heel graag de gelegenheid om u terug in de toekomst verwelkomen, misschien tijdens de zomerperiode, wanneer buitenbad (ook voor kinderen), zoals u al zei, is volledig gratis beschikbaar voor onze gasten.

Davide Grilli - General Manager

Rome is prachtig en het weer was zeer goed

Mieke, 10-4-2016

Goed: Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, je kan er heel erg goed eten, je vind er alles, zelfs bubbels (Proseco). Heerlijk gewoon, 's middags niet veel honger meer.

De ligging is ook zeer goed, buiten het centrum maar voor de deur stopt heel regelmatig een lijnbus, je geraakt heel gemakkelijk bij het metrostation Cornelia en van daaruit overal. Een kaart voor meerdere dagen bus-tram-metro is een aanrader,

Niet goed: de airconditioning stond nog niet aan en het was zeer warm in de kamer. Spijtig dat we geen gebruik konden maken van het zwembad: buiten was het begin april nog niet open en in het binnenbad konden we niet gratis komen (slippers van 4€ per persoon verplicht). Het personeel deed ook nogal moeilijk over de toegang voor onze zonen van 16 en 18 jaar. We zouden wel terug gaan maar je rekent in april dus best niet op het zwembad. We kregen geen aparte bedden voor onze zonen (er was wel op voorhand aangegeven dat dat niet gegarandeerd kon worden), het dubbele bed is nogal smal.

Davide Grilli, General Manager, General Manager, 11-4-2016

Beste Mieke,

We zijn blij om uw waardering over het ontbijtbuffet, verhuur, ontbijt gelezen en dat het algemeen hebben we voldaan aan uw verwachtingen.

Ik wou dat om een ​​bepaald item te pakken gemaakt qui betreft het gebruik van het overdekte zwembad. De reden waarom de kinderen onder de 16 jaar niet zijn toegestaan ​​in het overdekte zwembad, is Omdat deze pool vormen deel van de ontspannen omgeving van de Romeinse spa, waar bezoekers betrouwbaar zijn om te ontspannen en ontstressen in de rustige en

Ten aanzien van de airconditioning mij toe om op de plaat Dat bespreken we gezegd: had een onverwachte weersveranderingen en we besloten om aangezet de airconditioning op maandag 4 april 2016.

Deze week hebben we helaas Opeens had weer koude weer en dus je kunt je voorstellen hoe is heel moeilijk voor ons is om deze uitwisseling van temperatuur te beheren (het is moeilijk te openen / sluiten van het buitenzwembad voor 1 dag.

Davide Grilli - General Manager

Slechtste zwembadmedewerkers ooit!

Wout Van den Reeck, 2-4-2016

Om eerst te horen dat u te jong bent dat jongeren enkel tussen 9-10 mag zwemen en daarna te horen dat u vier euro per persoon moet betalen voor een gratis zwembad... Vreemd misschien zou dit komen omdat ik geen merkkleding aanhad... (Wel leuk als jij ze wel aandoet)Jammer! Kleine bedden, verlichting waar de werking heel raar van is... Verwarming die niet af gaat...! Nog al een geluk dat het ontbijt lekker was...
GM, General Manager, 4-4-2016

Beste Wout Van den Reeck,

hartelijk dank voor uw feedback, waarin u onze aandacht vestigde op uw ervaring

in het Crowne Plaza Rome St. Peter's.

We zijn blij om u te leren waardering uit over het ontbijt.

Aan de andere kant zijn we vreselijk om je leest bezorgdheid over de Spa.

Ik wou dat één specifiek punt gemaakt waarin het gebruik van het overdekte zwembad aan te pakken. De reden waarom de kinderen onder de 16 jaar niet zijn toegestaan in het overdekte zwembad, omdat deze pool maakt deel uit van de ontspannende omgeving van de Romeinse spa, waar bezoekers in staat zijn om te ontspannen en ontstressen in de rustige en rustige omgeving. De kosten van € 4 wordt alleen verwezen naar de slippers verplicht om de toegang tot de spa.

We hopen heel graag de gelegenheid om u terug naar het Crowne Plaza St. Peter's van harte welkom zijn.

Davide Grilli, General Manager

Perfect hotel

Guy Van Herreweghe, 16-2-2016

Tip top in orde. Prima service en vriendelijk.

Beetje afgelegen van t centrum maar n bus van t hotel ( tegen betaling) of de openbare bussen brengen je van en naar het centrum.

Gereisd met partner in februari 2016

aanrader met uitgebreid ontbijt!

stefanie, 18-1-2014

aangename kamers, zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt zeer uitgebreid!

Gratis shuttle service naar stadscentrum is zeker een troef!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

zeer goed

Gaëtan, 5-1-2014

zeer goed hotel en prachtig ontbijt. Alleen jammer dat het wat afgelegen ligt maar wel gemaklijke busverbinding voor het hotel en er is een shuttlebus.
Gereisd met partner in januari 2010

Heerlijk hotel!

romasejala, 30-7-2013

Prachtig hotel! Goede service. Uitgebreid, divers ontbijt.

Je kan het stadscentrum bezoeken door gebruik te maken van de shuttledienst van het hotel. Die is niet gratis, zoals sommige reisaanbieders beweren, en je moet vooraf je plaatsen reserveren. Wij gebruikten het openbaar vervoer. Dat ging heel gemakkelijk.

Het zwembad is groot, diep. Duiken of enige andere vorm van springen is niet toegestaan. Dat is jammer voor de kinderen.

Klasse hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijk hotel

Heuvelmans, 10-5-2013

Heerlijk hotel. Niet direct in het centrum, maar de shuttlebus brengt je 's ochtends naar het Vaticaan. Van daaruit bijna alles op loopafstand. Wanneer geen bus een taxi voor ca. 15 eur. Kamers zijn netjes en zeer uitgebreid ontbijt. Zeker voor italiaanse begrippen. Ontbijt is duur voor 14-18 eur. pp.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Uitstekend hotel, prima ligging

Marco, 4-5-2013

Mooi hotel, gelegen in een buitenwijk, lekker rustig. Bushalte is pal voor de deur. OV-abonnement te koop voor bijv. 7 dagen. In een paar minuten ben je dan bij metrostation Cornelia en vanaf daar in ongeveer een kwartiertje in het centrum van Rome en bij alle bezienswaardigheden. Buitenzwembad ging 1 mei officieel open, maar de dagen ervoor kon je er ook al in. Nog geen handdoekenservice, maar bij navraag kregen we gewoon extra handdoeken op de kamer. Vanaf 1 mei dus wel handdoeken bij het zwembad en een badmeester die alles keurig bij/ schoon houdt. Prima ontbijt. Aardig personeel. Mooie familiekamer met 2 bedden (wat kort en smal voor iemand van 1.94m), ligbad, minibar (koelkastje) en airco. In de hal staan een 3 tal pc's met internet voor algemeen gebruik.
Gereisd met oudere kinderen in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crowne Plaza St. Peter's bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza St. Peter's in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza St. Peter's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza St. Peter's scoort een 8.47 uit 10 op basis van 30 reviews.